Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بایوور از مراحل فرعی با‌مفهوم بازی the Witcher الهام می‌گیرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بسیاری از بازی‌های جهان آزاد و با دنیای بزرگ وجود دارند که مراحل فرعی آن‌ها تنها برای افزایش مدت زمان گیم‌پلی و سرگرم کردن صرف بازی‌بازان است. این بازی ها‌ به مانند Dragon Age: Inquisition الزاما عناوین بدی نیستند اما شاید سازندگان می‌توانستند ماموریت‌های فرعی را مرتبط با داستان اصلی و یا دارای سناریو‌های با مفهومی طراحی کنند. در آن سو بازی‌هایی مانند The Witcher 3: Wild Hunt قرار دارند که تک تک ماموریت‌های فرعی در آن، معنی و مفهوم خاصی را به بازی‌باز می‌آموزد و یادآور می‌شود. حال، این جا است که بایوور با تجربه و کاربلد، از استودیوی سی دی پراجکت جوان تر، الهام می‌گیرد.

عنوان Mass Effect Andromeda قطعا یکی از مورد انتظار ترین عناوین سال ۲۰۱۷ است و بازی‌بازان و طرفداران با وجود اطلاعات بسیار منتشر شده از بازی، همچنان مشتاق هستند تا از بازی بیشتر بدانند و جنبه‌های مختلف آن را بشناسند. پس از سه گانه موفق Mass Effect و خاطراتی که فرمانده شپرد برایمان ساخت، حال، بازی‌بازان می‌خواهند تا Andromeda نیز راه بازی‌های پیشین سری را در پیش گرفته و به عنوانی موفق تبدیل شود.
به تازگی طی اعلام استودیوی بایوور، مشخص شده که سازندگان بازی Mass Effect Andromeda از بازی فوق‌العاده استودیوی سی دی پراجکت، یعنی The Witcher 3: Wild Hunt الگو می‌گیرد. طبق صحبت‌های تهیه کننده بازی، آقای فابریس کوندومیناس (Fabrice Condominas)، بایوور از مراحل فرعی بازی‌های گذشته خود درس گرفته است؛ مراحل فرعی و جانبی نه چندان جذابی که نمی‌توانند بازی‌باز را به خوبی درگیر ماجرا کنند و حال، بایوور قصد دارد تا روی سخت و طراحی ماموریت‌های فرعی بازی مورد انتظارشان، یعنی بازی Mass Effect Andromeda، دوباره فکر کند و همه چیز را از نو آغاز کند. آقای فابریس کوندومیناس به صورت دقیق تر اعلام کردند که:
نقل‌قول:
ما بحث کامل کردن بازی را با نگرشی بسیار متفاوت طراحی کرده‌ایم زیرا از Inquisition درس و یاد گرفتیم. اما ما در عین حال، نگاهی نیز به بازی‌های دیگر داشته‌ایم؛ مانند The Witcher.
کوندومیناس در ادامه حرف جالبی می‌زند و اشاره می‌کند که در مورد ماموریت‌های فرعی، بزرگ تر شدن، همیشه دلیلی بر بهتر شدن نیست و به جای آن، باید برروی با مفهوم طراحی کردن آن‌ها برای تاثیر گذاری‌ بیشترشان فکر کرد. این تهیه کننده اضافه می‌کند:
نقل‌قول:
و این خیلی برای ما مهم است افزایش کمیت باعث پایین آمدن کیفیت کاری که ما در حال انجام آن هستیم، نشود.
اطلاعات بسیاری از عنوان مورد انتظار Mass Effect: Andromeda منتشر شده است که شما می‌توانید بخشی از آن‌ها را از اینجا مطالعه نمایید.
طبق اطلاعات استودیوی بایوور، عنوان Mass Effect Andromeda در تاریخ ۲۱ ماه مارس سال ۲۰۱۷ در منطقه آمریکای شمالی و در تاریخ ۲۳ مارس در منطقه اروپا برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.
[تصویر:  mass_effect_andromeda_e3_trailer_5-600x337.jpg]