Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تماشا کنید: عنوان HyperBrawl Tournament معرفی شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
استودیوی بازی‌سازی مستقل Milky Tea که پیش از این بازی Coffin Dodgers را ساخته بود، به تازگی عنوان مبارزه‌ای-ورزشی محیطی خود را با نام HyperBrawl Tournament معرفی کرده است و البته یک تریلر نیز از این بازی جالب منتشر نموده است.

طبق اعلام استودیوی Milky Tea، بازی جدید آن‌ها از طریق سیستم دسترسی زود هنگام شبکه استیم در ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. این استودیو اعلام کرده است که HyperBrawl Tournament از عناوینی مانند Speedball ،Rocket League و Battlerite الگو گرفته است و سبک و استایل آرکید و سرگرم کننده آن‌ها را با اکشن چند نفره مبارزه محیطی ترکیب نموه است.
شما می‌توانید در زیر توضیحات و ویژگی‌های بازی را مطالعه کنید تا با آن بیشتر آشنا شوید:
نقل‌قول:
هر قرن، بزرگترین جنگجویان و مبارزان از همه زمان‌ها و مکان‌ها دور هم جمع می‌شوند تا با مبارزه با یکدیگر، به قهرمان مسابقات HyperBrawl Tournament تبدیل شوند. HyperBrawl ورزشی است که هیچ قانونی ندارد و در یک بازی مانند هندبال، بازی‌بازان باید در مقابل یکدیگر به مبارزه و رقابت بپردازند؛ جایی که تنها دلیر ترین و با مهارت ترین شرکت کنندگان پیروز خواهند بود. مبارز و اسلحه خود را انتخاب کنید و در محیط بازی به ورزش HyperBrawl بپردازید.
ویژگی‌های نسخه دسترسی زودهنگام
  • مبارزان و اسلحه‌های منحصر به فرد: از ۱۰ مبارز و ۱۰ اسلحه منحصر به فرد بازی استفاده کنید تا در HyperBrawl، رقبای خود را نابود سازید.
  • محیط‌های مبارزه منحصر به فرد: ۶ محیط مبارزه را تجربه کنید که هر کدام خانه یکی از مبارزان محسوب می‌شود و با ویژگی‌های خاص خود تکمیل می‌شود.
  • مود آموزشی بخش چند نفره: ۸ مینی گیم مختلف را کامل کنید که مهارت‌های بازی‌باز را به عنوان یک مبارز افزایش می‌دهد و محتوای جدیدی مانند اسکین‌های جدید، اسلحه‌ها و شخصیت‌های دیگر را آزاد می‌کند.
  • مود مسابقات چند نفره: از مهارت‌هایی که در آزمون‌های بازی آموخته‌اید، در بازی‌ها و رقابت‌های چند نفره با دوستان استفاده کنید که هم به صورت محلی و هم به صورت آنلاین در دسترس است.
هنوز قیمت فروش بازی HyperBrawl Tournament مشخص نشده است اما سازندگان تریلر معرفی آن را منتشر کرده‌اند که می‌توانید آن را در زیر تماشا و دانلود نمایید:
دانلود ویدیو با رزولوشن ۷۲۰p

[تصویر:  HyperBrawl-Tournament-ds1-670x377-constrain.jpeg]