Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تماشا کنید: نمایش زیبای Horizon Zero Dawn با کیفیت ۴K برروی پلی‌استیشن ۴ پرو
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازی اکشن نقش آفرینی جدید استودیوی گوریلا گیمز (Guerrilla Games)، یعنی بازی Horizon Zero Dawn در آستانه انتشار رسمی است و با توجه به بازخوردها و نظرات منتقدان نسبت به این بازی، به نظر می‌رسد به تجربه‌ای اجباری برای همه بازی‌بازان تبدیل شده است. با وجود همه تبلیغات، اطلاعات و نمایش‌های سونی از بازی، این شرکت می‌خواهد مطمئن شود که کسی نسخه ۴K و فوق‌العاده زیبای پلی‌استیشن ۴ پرو را فراموش نمی‌کند.

سونی امروز نمایش جدیدی از گیم‌‌پلی بازی Horizon Zero Dawn برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو منتشر کرده است و نشان می‌دهد که زیبایی‌های بازی با رزولوشن ۴K و پیشرفت‌های گرافیکی این کنسول، دو چندان می‌شود.
ویدیویی که در زیر برای شما آماده کرده‌ایم، به صورت ۴K قابل دانلود است و با وجود حجم زیادش، می‌تواند نمای خوبی از زیبایی‌های شگفت انگیز بازی Horizon Zero Dawn، پیش از عرضه رسمی آن را نشان دهد. طراحی دنیای بازی در کنار طراحی فوق‌العاده هیولاهای رباتی بازی، باعث می‌شود شکوه و زیبایی وصف ناشدنی و چشم نوازی در بازی حاکم شود.
شما می‌توانید توضیحات سازندگان در مورد نحوه‌ی طراحی دایناسورهای روباتیک این عنوان را ازاینجامطالعه کنید. همچنین می‌توانید تریلر زمان عرضه بازی را از اینجا تماشا فرمایید. علاوه بر این‌ها، می‌توانید جزئیات به‌روزرسانی پلی‌استیشن ۴ پرو بازی را که امروز منتشر شد از اینجا ملاحظه نمایید.
عنوان Horizon: Zero Dawn به صورت رسمی در ۲۸ فوریه در آمریکای شمالی و در ۱ ماه مارس در اروپا به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.
شما می‌توانید نمایش پلی‌استیشن ۴ پرو بازی Horizon Zero Dawn را در زیر تماشا و دانلود نمایید و لذت ببرید.
دانلود ویدیو با رزولوشن ۲۱۶۰p
دانلود ویدیو با رزولوشن ۱۰۸۰p
دانلود ویدیو با رزولوشن ۷۲۰p
دانلود ویدیو با رزولوشن ۴۸۰p
[تصویر:  HorizonZeroDawn-11.jpg]