Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بایوور هنوز در حال کار برروی به‌روزرسان روز اول Mass Effect Andromeda است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
عنوان اکشن نقش آفرینی به شدت مورد انتظار Mass Effect Andromeda که به وسیله استودیوی بایوور مراحل پایانی ساخت خود را پشت سر می‌گذارد، روز گذشته گلد شد و خبر خوشحال کننده‌ای مبنی بر اتمام مراحل اصلی ساخت آن به گوش رسید. اما امروز، یان فریزر (Ian Frazier)، طراح ارشد بازی، اطلاعات جدید و جالبی را در توییتر منتشر کرد که دانستن آن‌ها خالی از لطف نیست.

طبق صحبت‌های آقای فریزر، دریافتیم که هنوز بخش قابل توجهی از تیم سازنده، در حال کار برروی به‌روزرسان روز اول بازی هستند و این به‌روزرسان ۵ روز زودتر از عرضه رسمی بازی، به لطف الکترونیک آرتز و Origin Access آماده می‌شود. با این حال، تهیه کننده بازی، آقای مایکل گمبل‌ (Michael Gamble)، پیش از این در طی یک مصاحبه گفته بود که این موضوع فقط یک برنامه است و به صورت ۱۰۰ درصد تضمین شده نیست. آقای فریزر همچنین باور دارد که به‌روزرسان روز اول بازی در پیش بارگذاری بازی نیز قرار داده می‌شود.
در مورد حجم بازی نیز اطلاعات مفیدی دریافت کردیم. Mass Effect Andromeda برروی کنسول‌ها حداقل ۴۵ و حداکثر ۶۰ گیگابایت فضا می‌خواهد. اگر برنامه دارید تا بازی را برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز بازی کنید، باید خبر خوبی به شما بدهیم و بگوییم که بازی برروی این پلتفرم تنظیمات گرافیکی گسترده‌ای (مفصل‌تر از نسخه‌های پیشین) دارد. سیستم‌های profile/favorite برروی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی به یک صورت است اما اگر با کیبرد و ماوس بازی کنید، می‌توانید ۴ علاقه مندی را در کلید‌های دلخواه قرار دهید.
نکته جالبی که به آن اشاره شد، وجود مود New Game+ در Mass Effect Andromeda، پس از اتمام بازی است. همچنین اعلام شد که پوشش‌های ساده بیشتری در بازی گنجانده شده است که شامل هودی پیش خرید و آن‌هایی که در تریلر به نمایش درآمدند نیز می‌شود. باز هم اشاره شد که بخش چند نفره Mass Effect Andromeda به صورت peer-to-peer است؛ همان گونه که در Mass Effect 3 با آن مواجه شدیم.
فریزر در اطلاعات خود، موضوع مهمی را نیز روشن کرد. در طول هفته‌های اخیر، اطلاعات اشتباهی از سوی برخی از خبرگذاری‌ها و رسانه‌ها منتشر شده است که می‌گویند خطوط حداقل جوخه در Mass Effect Andromeda، بیشتر از شپرد در Mass Effect 3 است. این اطلاعات کاملا غلط بوده و باید این گونه خوانده شود که خطوط حداقل جوخه در Andromeda، بیشتر از یاران جوخه با خطوط حداکثر است.
طبق اطلاعات فریزر، قدرت Warp biotic در Mass Effect Andromeda بازنخواهد گشت زیرا شباهت زیادی به قدرت‌های دیگر بازی دارد و تیم سازنده می‌خواهد که همه حرکات و قدرت‌ها، یک حالت و نقش منحصر به فرد و یکتا داشته باشند. همچنین دریافتیم که یاران جوخه در میدان نبرد، به صورت خودکار از مهارت‌های خود استفاده می‌کنند. شما در حین مبارزات، دستورات کلی مانند حمله، دفاع یا مرتب شدن را می‌دهید و هوش مصنوعی یاران، بقیه کارها را انجام می‌دهد. انتخاب‌ مهارت‌ها برای آن‌ها نیز می‌تواند به هوش مصنوعی کمک کند.
Mass Effect Andromeda قرار است در تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۱۷ در آمریکای شمالی و ۲ روز بعد در ۲۳ام مارس در اروپا (به ترتیب ۱ و ۳ فروردین ۱۳۹۶)، برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. لازم به ذکر است که مشترکان سرویس EA Access بر روی ایکس‌باکس وان و Origin Access بر روی رایانه‌های شخصی، می‌توانند ۵ روز زودتر از عرضه رسمی این عنوان، ۱۰ ساعت از عنوان Mass Effect Andromeda را به صورت رایگان تجربه کنند.
[تصویر:  Mass-Effect-Andromeda-5.jpg]