Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تصویر هنری زیبایی از بازی Uncharted: The Lost Legacy منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Uncharted-The-Lost-Legacy-02-250x141.jpg]

۲۶ اسفند ۱۳۹۵ | ۲۳:۴۵


به تازگی و پیش از عرضه‌ی بازی Uncharted: The Lost Legacy، آخرین نسخه از سری موفق Uncharted که توسط استودیوی ناتی‌داگ توسعه داده می‌شود، یک تصویر هنری زیبا از آن منتشر شده است. وب‌سایت گیم‌ اینفورمر اقدام به انتشار گالری تصاویری از مکان‌ها و شخصیت‌های این بازی از جمله کلویی فریزر (Chloe Frazer) و نادین راس (Nadine Ross) کرده است. این دو در پی یافتن Tusk of Ganesh راهی سفری خطرناک می‌شوند.
این تصاویر – که از این نشانی می‌توانید به مشاهده‌ی آن‌ها بپردازید – دامنه‌ی کوه‌های Western Ghats که در هند قرار دارد را ترسیم می‌کند؛ جایی که وقایع اصلی داستان بازی در آن رخ می‌دهد. همانطور که مشاهده می‌کنید، این منطقه بسیار زیبا و وسیع است و مکان‌های متعددی جهت کشف شدن توسط بازیکنان ماجراجو را شامل می‌شود.
در این بازی، شاهد ماجراجویی‌های کلویی، شخصیت قابل بازی این بسته‌ی گسترش دهنده، خواهیم بود که در پی اهداف پدر باستان‌ شناسش به هند سفر می‌کند. شاون اسکیج (Shaun Escayg)، مدیر بخش خلاقیت استودیوی ناتی‌داگ، در این خصوص ابراز داشته است که:
نقل‌قول:
این برای اولین بار است که این چنین شخصی به زندگی کلویی می‌پردازیم، در [داستان این نسخه] به فرهنگ‌ها و داستان‌های خدایان هندو و حتی به داستان امپراتوری Hoysala و پادشاهان آن خواهیم پرداخت.
تیت موسیزین (Tate Mosesian)، کارگردان هنری این بازی نیز در خصوص وظایفش افزود:
نقل‌قول:
این یک چالش است – یک چالش بسیار بزرگ – چرا که قبل [از من] پروژه‌ها و کارگردان‌های هنری زیادی [در استودیوی ناتی‌داگ] مشغول به کار بوده‌اند. رسیدن به سطح بالای آن‌ها قطعاً کار چالش‌برانگیزی خواهد بود. در عین حال، قرار گرفتن در این موقعیت و هدایت تیم مربوطه، فوق‌العاده کار با ارزشی است.
من احساس می‌کنم که [Uncharted: The Lost Legacy] نیز مانند دیگر نسخه‌های این سری یک بازی کامل است، این کاری است که ما در حال انجام آن هستیم.

The Lost Legacy یک بسته‌ی مستقل از بازی موفق Uncharted 4: A Thief’s End شناخته می‌شود که دسترسی به بخش‌های چند نفره و Survival را نیز مهیا می‌کند. بسته‌ی The Lost Legacy به صورت فیزیکی و دیجیتالی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت؛ اگرچه هنوز قیمت و زمان عرضه‌ی این بازی مشخص نشده است. کسانی که اقدام به خرید Uncharted 4 Digital Deluxe Edition یا Explorer’s Pack کرده‌اند، می‌توانند به صورت رایگان به Uncharted: The Lost Legacy دسترسی داشته باشند.
ناتی‌داگ مدت‌هاست که اعلام کرده است که Uncharted: The Lost Legacy آخرین نسخه از سری Uncharted خواهد بود که توسط این استودیو توسعه داده می‌شود و پس از آن، دیگر استودیوی نامبرده اقدام به ساخت نسخه‌ی جدیدی از این سری نخواهد کرد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با Uncharted: The Lost Legacy، اخیراً آنتاگونیست اصلی این بازی معرفی شده است که از این نشانی می‌توانید اطلاعات بیشتری از آن بدست آورید.

[تصویر:  79-3165170-screen_uncharted_thelostlegacy_01.png]