Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: پلیرهای GTAV Online این هفته از مزایای جالبی برخوردار خواهند بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
این هفته پلیرهای جی تی اِی وی می توانند از 3 ویژگی جدید جی تی اِی انلاین لذت ببرند !

در آغاز باید به ماشین جدیدی که "Grotti Turismo Classic" نام دارد در بخش Legendary Motorsport وجود دارد باید اشاره کرد . حال و هوای این ماشین فوق العاده و نایاب شما را به گذشته می برد . هم چنین ، تصویری از این ماشین منتشر شده است که که در ادامه خواهید دید :

[تصویر:  3216243-grotti.png]

دومین ویژگی جدید اضافه شده مربوط به گیم مد مسابقه ای تحت عنوان " Rocket Voltic" می باشد که با مسابقه دادن با دیگران با ماشین بامبل بی ،  فقط در این هفته  می توانید RP سه برابر دریافت کنید و تا تاریخ 10 اپریل  با قرار گرفتن در لیست یک تا سه از جایزه مخصوص جی تی اِی برخوردار شوید .
در آخر نیز باید به تخفیف های ویژه اشاره کرد که این تخفیف 25 درصدی آیتم های های ایند ( High-end ) است که به شما این شانس را می دهد تا دفتر کاری را مخصوص محموله های ویژه ( Special Cargo ) و ماموریت های محموله  ماشینی ( Vehicle Cargo operations ) دایر نمایید . هم چنین ، شما می توانید ماشین های  "Debauchee Massacro" و "Pegassi Tempesta" را با تخفیف بخرید و از تخفیف های 25 درصدی بخش های بهبود و ارتقاء دادن بخش های مختلفی از ماشین چون : ترنزمیشن ها  ( Transmissions ) ، بدنه ی آهنی ماشین و ترمز ها برخوردار شوید .