Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: DICE در حال اجرای تغییراتی در Operation جدید خود می باشد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اولین بسته الحاقی بازی "بتلفیلد 1" که "آن ها نباید عبور کنند" ( They Shall Not Pass ) نام دارد ، به تازگی با دو عملیات مختلف انتشار یافت .
یکی از آن ها که "Devil's Anvil" نام دارد ، دارای مشکلات زیادی در طرف مهاجمین می باشد که در ادامه به آن ها اشاره می شود .


[تصویر:  8jbm_rendition1.img.jpg]



اگر شما این بسته الحاقی را بازی کرده باشید ، در طرف مهاجمین ، بی شک به کم بودن وسایل نقلیه حمله آن پی برده اید که شما را مجبور به نبرد بدون این وسایل می کند که کار شما را سخت و در برخی از موارد حتی غیر ممکن می کند . اولین بخش تسخیر که "ارتفاعات وِردون" نام دارد به کم بودن کاور معروف است . 
البته "دایس" مشغول حل کردن این مشکلات می باشد . همانطور که ، در ویدوی پایین مشاهده می کنید ( و یا می توانید از این لینک دانلود کنید ) ، یکی از خبرنگار های سایت "گیم اسپات" در حال گزارش کردن مواردی است که تغییر و بهبود پیدا کرده اند.




در اولین تغییرات در بخش 64 نفره ،  می توان به کم شدن تیکت ها از 350 به 250   (تیکت به معنیه : تعداد کشته شدن افراد در مپ ؛ هر طرفی که بتواند تیکت های تیم مقابل را کم کند به پیروزی دست می یاید ) اشاره کرد . اسلحله ی خمپاره انداز برای تیم مهاجمین 5 دقیقه بعد از اولین حمله به اولین بخش مپ که "ارتفاعات وردون" نام دارد ، اِسپان می شود . همچنین "دایس" در حال تدارک دیدن آپدیتی است که جاهای بیش تری را در این نقشه ،  برای کاور گیری به وجود آورد . همچنین ، محل اِسپان شدن تیم مدافیعن نیز تغییر کرد تا فضای بیش تری به تیم مهاجمین برسد . در پایان نیز ، زمان اِسپان شدن نیرو های ویژه مانند :  شعله افکن های ( Flame Trooper ) ، شکارچیان تانک ( Tank Hunters ) و زره آهنی ( Sentry )  ، برای دست یابی به موفقیت ، برای تیم مهاجمین به صفر رسید .




منبع[url=https://www.vg247.com/2017/04/06/battlefield-1-dice-is-making-big-changes-to-the-devils-anvil-operation-to-make-it-less-frustrating/][/url]