Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: معرفی سایت سرور اختصاصی ایران
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سرور اختصاصی ایران
با سلام خدمت همه اعضای انجمن گیمفا. در این پست میخواهم یک سایت عالی به شما معرفی کنم . امیدوارم مورد توجه همگی قرار بگیرد .

سرور اختصاصی ایران با بروزترین و جدیدترین سخت افزار و ترافیک نامحدود قابل ارائه از دیتاسنترهای معتبر کشور
سرور های اختصاصی ایران از دیتاسنتر های افرانت , زیر ساخت , روند تازه , پارس آنلاین , رسپینا , آسیاتک فقط به انتخاب شما
ارائه جدید ترین سرور اختصاصی ایران از برند های اچ پی , دل و سوپر میکرو با هارد های سری جدید SSD
انتخابی مناسب جهت استفاده شرکت ها و سازمان ها
.
چه تفاوتی بین ارائه سرور اختصاصی در شرکت های مختلف وجود دارد؟
متأسفانه امروزه شاهد این هستیم که برخی از ارائه دهندگان بدلیل داشتن سود بالا از سرورهای فرسوده چند سال کار کرده خارجی که با قیمت بسیار ارزان وارد کشور میشوند استفاده میکنند و این سرورها را با ارزانترین قیمت و هارد های SATA و یا SSD های دسکتاپی ارزان قیمت که قابل استفاده بر روی کامپیوتر و لپ تاپ هستند تهیه میکنند ؛ این سودجودیی ها باعث میشود کاربران در هنگام استفاده از سرورهای اختصاصی دچار مشکلات متعددی همچون سوختن هارد , از دست رفتن اطلاعات , هنگ و ضعف در عملکرد و … شوند .
قائم هاست با بیش از ۵ سال تجربه درخشان در زمینه ارائه سرور اختصاصی و مجازی در ایران با بکار گیری از جدیدترین و بروز ترین سخت افزار ویژه دیتاسنتر و هارد های سروری سری جدید توانسته در میان سایر ارائه دهندگان با نازلترین و بهترین قیمت سرویس مناسب به کاربران ارائه دهد .
.
امکان ارائه سرور اختصاصی ایران بصورت قرار دادی با شرکت ها و سازمان های دولتی


سرور های مجازی ایران با ترافیک نامحدود و منابع اختصاصی و هارد SSD هم موجود می باشد , پیشنهاد میشود از پلن های سرور مجازی ایران هم دیدن کنید !


  • سرور اختصاصی های ایران که با ترافیک ۱ به ۱۰ نامحدود ارائه میشوند , بهترین انتخاب برای استفاده هاستینگ میباشند

  • درصورتی که مصرف ترافیک بصورت ۱ به ۱۰ باشد بصورت نامحدود ارائه میشود ( متناسب با مصرف هاستینگ )

  • مالک سخت افزاری تمامی سرورها خود شرکت قائم هاست میباشد

  • درصورت استفاده بالا از پهنای باند ( بطور مثال استفاده برای سرور مجازی و نرم افزار خاص و … ) هر ۱ ترابایت ترافیک مازاد به قیمت ۱۶۰ هزار تومان ارائه میشود.

  • ما در دیتاسنتری سرورهای اختصاصی را کولوکیشن کردیم که از نظر کیفیت و پشتیبانی مشکل خاصی نداشته باشند

  • تمامی پلن های سرور اختصاصی های ایران شامل پشتیبانی رایگان میباشند

  • امکان ارائه IP در سرور اختصاصی های ایران بصورت نامحدود وجود دارد

  • هزینه کانفیگ کامل cPanel با وب سرور لایت اسپید و تمامی پلاگین های بصورت کامل ۱۵۰,۰۰۰ تومان میباشد

  • هزینه کانفیگ کامل DirectAdmin با وب سرور و سایر پلاگین ها بصورت کامل ۷۵,۰۰۰ تومان میباشد

  • هزینه نصب VMware روی سرورها رایگان می باشد.

  • هزینه نصب و کانفیگ KVM Virtualizor روی سرورها ۱۰۰,۰۰۰ تومان میباشد.

  • هزینه پشتیبانی نرم افزاری از سرورها بصورت عیب یابی و رفع نقص و حل تمامی مشکلات سرورها ۱۰۰,۰۰۰ تومان بصورت ماهیانه میباشد.
تضمین بر نو بودن و سری جدید بودن سخت افزار
[img=0x0]https://www.qaemhost.ir/wp-content/uploads/c04411627.png[/img]
[img=0x0]https://www.qaemhost.ir/wp-content/uploads/ssdhp.png[/img]
.
سرور اختصاصی چیست؟
سرور اختصاصی یک کامپیوتر در یک شبکه مادی و معنوی برای خدمت به نیازهای شبکه است. به عنوان مثال، برخی از شبکه های نیاز است که یک کامپیوتر کنار گذاشته شود به مدیریت ارتباطات بین تمام کامپیوتر های دیگر. سرور اختصاصی نیز می تواند یک کامپیوتر است که مدیریت منابع چاپگر باشد. سرور ایران در دیتاسنترهای افرانت , آسیاتک , شهراد , رسپینا , زیر ساخت , پارس آنلاین و … میزبانی میشوند و مدیریت آنها به عهده و دلخواه مدیر سرور می باشد.قائم هاست اولین ارائه دهنده سرور مجازی و اختصاصی در ایران می باشد که سرورهای خود را با ترافیک نامحدود و خدمات رایگان همچون لایسنس های سی پنل و لایت اسپید رایگان ارائه میدهد …

برای خرید سرور اختصاصی ایران  روی آن کلیک کنید 
.
بله دقیقا کاملا با صحبتتون موافقم. مطلب خیلی خوبی بود.

نقل‌قول: همچنین دلیل نهایی برای این‌که بخواهید میزبانی اختصاصی را انتخاب کنید، کنترل داشتن روی سرور است. در بخش‌های قبلی به این موضوع اشاره کردیم که میزبانی اختصاصی مسئولیت کامل درمورد نحوه اداره سرور را به شما می‌دهد. به عنوان مثال شما می‌توانید نرم‌افزار سرور مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید سخت‌افزار را تنظیم کرده و سیستم عامل خود را نصب کنید. به همین دلیل سرور اختصاصی ممکن است گزینه‌ای جذاب برای کسب و کار شما باشد.

[font=IRANSans]در صورتی که وب‌سایت شما به سرعت در حال رشد است و ترافیک شما بالا می‌رود، سرور اختصاصی ممکن است ایده خوبی برای شما باشد. به عنوان مثال اگر در مواقعی که ترافیک سایت شما بالاست و همچنان از هاست مشترک استفاده می‌کنید، عملکرد سایت ممکن است به میزان قابل توجهی ضعیف شود. همین موضوع ممکن است باعث لطمه وارد شدن به کسب و کار شما و از دست دادن درآمد شود. پس بهتر است قبل از بروز هرگونه مشکل، سرور میزبان خود را ارتقاء دهید.
[/font]
من برای سایتم از این فروشگاه سرور تهیه کردم و حدود 4 سال هست که دارم باهاشون کار میکنم خدمات بسیار خوب و پشتیبانی خیلی خوبی دارن
ما در شرکت برای راه اندازی اپلیکیشن پروموت کارمندانی که خارج از شرکت بودند سرور مجازی ایران هاست رو گرفتیم و خوب بود، پشتیبانی خوبی هم داشت.