Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نگاهی به بازی های سبک مخفیکاری ( قسمت اول )
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سبک مخفی کاری در بازی ها جزء برترین سبک ها در بازی های رایانه ای بوده مثلا به عنوان مثال سری بازی های هیتمن یکی از معروف ترین و جذاب ترین مخفی کاری البته نباید splinter cel را فراموش کرد . با ما همراه باشید با نگاهی بر سبک های مخفی کاری در بازی های رایانه ای .

hitman
[تصویر:  hitman-absolution-professional-edition_1...39x250.jpg]
بازی هیتمن را می توان در لیست بهترین مخفی کاری قرار داد . در قسمت های نسختین این بازی دارای گرافیکی بالا نبود . اما به تدریج گرافیک این بازی تحسین بر انگیز شد و در قسمت جدید این بازی می توان شاهد یک استاندارد کامل بود . گیم پلی بازی بسیار فوق العادست . نسخه ی قبلی شاهد سانترک های زیبا بود . داستانی بسیار جذاب و نه جذاب عالی .

splinter cell
[تصویر:  SplinterCellChaosTheory_1.jpg]
splinter cell یا فرار از سلول یکی از شاهکار های به تمام معنی در این سبک بوده است . در این بازی شاهد ماموری با امکانات منحصر به فرد به نام Samuel fisher می شویم که ماموریت های خود را از طرف سازمانی جاسوسی دریافت می کند . در نسخه ی 2009 ان یعنی کانوکشن دیگر از بحث جاسوسی بیرون میایم . فیشر دختر خود را در عملیاتی از پیش تعیین شده از دست می دهد و او به دنبال انتقام است .

dishonred
[تصویر:  Dishonored_box_art_Bethesda.jpg]
این بازی دارای خلاقیت های ویژه ای است که در هیچ بازی اول شخصی مشاهده نشده است . شخصیت اصلی این بازی corvo atona می باشد . او قاتلی تازه کار است که به جمع قاتلان ما اضافه شده . او دارای قدرت های ویژهای است . کروو محافظ ملکه ای می باشد که بر عکس محافظت او را می کشد . این بازی برای سه پلترفوم عرضه شده .
[تصویر:  Deus_Ex_Human_Revolution_cover.jpg]
dues ex انقلاب بشر در سال 2011 توسط اسکوئر انیکس منتشر شد . واقعا این بازی دارای تمامی استاندارد های لازم برای یک اول شخص می باشد . همچنین این بازی توسط موتور کریستال انجین ساخته شده . کریستال انجین بهترین موتور برای ساخت جلوه های ویژه , نورپردازی حرفه ای , گرافیک زیبا می باشد . سال 2008 بود که شرکت edios اعلام کرد می خواهد سومین قسمت از سری بازی های dues ex را با کمک اسکوئر انیکس بسازد . نسخه های قبلی جزء برترین اول شخص در سال خود بودند . این بازی دارای گرافیکی فوق العاده زیبا است . شخصیت اصلی بازی ادام جانسن می باشد که توسط گروهی دزدیده می شود و تبدیل به رباتی می شود .

MATRIX
[تصویر:  Enter_the_Matrix_Coverart.png]
تصور کنید در دنیای مجازی زندگی می کنید و دنیای خود از بین رفته ! بازی ماتریکس از روی فیلم ماتریکس ساخته شده است . ان چه در بازی هست در فیلم ماتریکس هم مشاهده می شود . اولین فیلم این بازی در سال 1999 ساخته شده و موجب شد قسمت های دیگر ان هم ساخته شود . بازی دارای گرافیکی متوسط گیم پلی عالی داستانی عالی می باشد . این بازی شبیه بازی مکس پین می باشد به عنوان مثال سیستم BALLET TIME . این بازی منتشر شده .

دوستان عزیز ممنونیم که تا این جای مطلب با ما بودید . منتظر قسمت دوم این مقاله باشید . امیدوارم لذت برده باشید .
[b]نکته : این مطلب با زحمت زیادی نوشته شده و کپی از ان بدون ذکر منبع پیگرد قانونی خواهد داشت .
[/u]با تشکر . محمد رزم آ را
splinter cellبهتره ولی این سری اکشنه
Wall
یکی از بهترین بازی های عمر من splinter cell هستConfused29:.ممنون از شما.Confused74:
مطلب جالبی بود کوتاه و مفید.Confused74:
کاش چند عنوان معروف دیگه رو هم میذاشتیConfused25:
DISHONOREDConfused29:Confused29:
ماتریکس هست اونوقت متال گیر نیست!
دوستان تازه این قسمت اول هست
منتظر قسمت دوم باشید با عنوان هایی دیگر !