Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی Need For Speed : Most Wanted 2012 - جنون سرعت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازی Need For Speed : Most Wanted 2012 - جنون سرعت

http://

ikharid.hamkarmarket.com/

product.php?id=189



نسخه جدید بازی NFS یک دنیای کاملاً باز در اختیار شما می دهد تا تجربه ای متفاوت در این سری بازی ها داشته باشید.

شما می توانید به تمامی مناطق بازی رانندگی کنید و در این هنگام با رقیب های خود مسابقه دهید یا از دست پلیس ها فرار کنید.

در نگاه اول باید گفت که این بازی یک Open World ریسینگ کامل است. مثل Burnout: Paradise که گیمر می‌توانست از هر مسیر که علاقه دارد مسابقه را به پایان برساند. در واقع این NFS به طور دقیقی Burnout ـیزه شده است! گیم‌پلی بازی بسیار قوی و فیزیکی‌تر شده و میزان تخریب محیط و اتومبیل‌ها به‌شدت بالا رفته است. پرش‌های طولانی، اسپید پوینت، درافتادن با پلیس، ناک اوت کردن رقیبان و … همگی از ویژگی‌های جدید بازی هستند. قدرت تخریبی که سازنده انگلیسی وارد سری NFS کرده واقعاً آن را متحول خواهد کرد و به نظر می‌رسد که نباید یک ریسینگ فول آرکید انتظار داشت. قابلیت AutoLog که در HP معرفی شده بود در این نسخه بهتر شده و به گفته سازندگان کمک شایانی برای گیمر خواهد بود. آن‌ها که این سیستم آپگرید شده را AutoLog 2.0 نامیده‌اند، قابلیت شمارش اسپید پوینت، میزان پرش، بیشترین سرعت و … را به آن اضافه کرده‌اند که به هنگام استفاده از بخش مولتی‌پلیر کارایی زیادی خواهد داشت.
دنیایی که MW جدید در آن شکل می‌گیرد، از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده و از همه عناوین قبلی Burnout بزرگ‌تر است. این نقشه از مکان‌هایی مثل بخش های صنعتی شامل ریل آهن، نیروگاه برق، فاضلاب و هم‌چنین بخش‌های پایین و بالاشهری شامل ساختمان و برج‌های بلند، خیابان های پهن و بخش‌های کوهستانی شامل سد، جاده‌های پیچ در پیچ و … تشکیل شده است. در کل به نظر می‌رسد دنیای جدید NFS بسیار زیبا و چشم‌نواز باشد.
اتومبیل‌های موجود در بازی از پنجاه شرکت مختلف هستند. سازنده تاکید زیادی روی ایجاد تنوع اتومبیل‌های انتخابی داشته و نتیجه‌ی آن یک ست دیوانه‌وار از اتومبیل‌های مختلف است که هیچ شباهتی به هم ندارند. طیف گسترده‌ای از اتومبیل‌های SUV، اسپرت، Muscle و سوپرکار در بازی حضور دارند. از شاسی بلند‌هایی مثل داج رپتور گرفته تا لامبورگینی آونتادور. قابلیت تیون کردن و شخصی‌سازی قطعات و رنگ اتومبیل نیز تایید شده است.


http://

ikharid.hamkarmarket.com/

product.php?id=189


بخش تک‌نفره MW جدید به قدرتمندی نسخه قبل نیست و داستانی مشابه، اما این بار با یک لیست سیاه ۱۰ نفره را شامل می‌شود. بخش داستانی به هیچ‌وجه قوی نیست و فقط برای خالی‌نبودن عریضه به‌وجود آمده است. بیشتر توجه سازنده به بخش چندنفره و این بوده که بازی‌باز در مسابقات آنلاین شرکت کند و در بین دوستانش Most Wanted شود. اما در بخش تکنفره تعدادی Challenge مثل پرش‌های طولانی یا شکستن بیلبورد و … هم وجود دارد.
بخش چند نفره واقعاً عالی طراحی شده است. گیمر می‌تواند به همراه دوستانش در دنیای بزرگ بازی بچرخد و با آن‌ها مسابقه بدهد. یکی از نکات جالب در مورد مُدهای مولتی‌پلیر، این است که چلنج‌های بخش تک‌نفره مثل پرش در آن وجود دارد و فقط مختص Time Trail یا Race معمولی نیست. همه بازی‌بازهای داخل یک منطقه می‌توانند قرار ملاقات برای مسابقه بگذارند و وقتی همه حضور یافتند، بدون این که به خط شوند مسابقه بدهند و از راه دلخواه خودشان به مقصد برسند.
گرافیک بازی یکی از نقاط‌ قوت آن است. در تریلرهای منتشر شده جزئیات محیط و اتومبیل‌های بسیار زیبا به نظر می‌رسد و همان‌طور که از Criterion انتظار می‌رفت، جلوه‌های بصری بازی عالی از آب درآمده است. میزان تخریب محیط و اتومبیل‌ها بیشتر از قبل شده و موتور Chameleon که در HP هم به‌کار رفته بود، در این نسخه استفاده خواهد شد با این فرق که به شدت بهینه شده و ارتقا یافته است.

نسخه Limited Edition دارای امکانات بیشتری نسبت به نسخه معمولی می باشد و همچنین دارای دو اتومبیل Porsche 911 Carrera S و Maserati GranTurismo MC Stradale نیز می باشد.

خرید آنلاین با 10 در صد تخفیف و ارسال پستی در بسته های با کیفیت و اورجینال
دارای نشان اعتماد از وزارت صنعت معدن و تجارت

گروه آی خرید

http://

ikharid.hamkarmarket.com/

product.php?id=189
شما قوانین رو خوندید ؟

کپی برداری از سایت های فارسی زبان حتی با ذکر منبع هم مجاز نیست

بسته شد