Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شکایت و تجربه از شرکت آواژنگ
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سلام و درود خدمت تمامی دوستان عزیز
در سال گذشته ( دی ماه ) گرافیک بنده دچار مشکل شد ( GV-N98TG1 GAMING-6GD ) که پس از برسی ها و تمامی تست ها متوجه شدیم که مطمئنا ارور B2 از کارت گرافیک هست
( نا گفته نماند که انواع تست ها هم در ابتدای مشکل و هم پس از تعویض مجدد انجام شده که برای ما هزینه بر بوده و سخت ! )
گرافیک رو به شعبه اصفهان تحویل دادیم که پس از گذشت حدود یک هفته گرافیک رو به ما پس دادن ( تعویض کردن )
ولی باز هم این گرافیک مشکل داشت ما گرافیک رو به دفتر ارائه دادیم پس از گذشت یک روز گفتن هیچ مشکلی نداره و قبول نکردن که گرافیک سالم تحویل داده نشده و همچنان q code b2 پس از مدتی کار کردن نمایش داده خواهد شد و حتی انچنان سطح دانش اون فرد پایین بود که حتی متوجه نمیشد ارور B2 مخصوص گرافیک بوده و صحبت از تعویض ویندوز و اپدیت کردن درایور ها و ...... میکرد !
متاسفانه پس از این مدت مشکلی پیش اومد و نتونستم اقدامی کنم
و در فروردین ماه 97 بالاخره پس از نداشتن گرافیک و سختی های زیاد , گرافیک به همراه سیستم کامل بردم شعبه و پس از تست بالاخره دیدن گرافیک مشکل داره و گویا درخواست تعویض مجدد داده اند

ما درخواست تعویض کارت با کارت گرافیک نو همین مدل یا معادل همین کارت رو داریم !

*این موضوع پیگیری خواهد شد و به اطلاع همه عزیزان خواهد رسید
دمت گرم
حتما نتیجه اش رو اطلاع بده اینجا