Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: آموزش ویدیویی کامل و جامع C# - رایگان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
عرض سلام و احترام

پس از دو ماه بالاخره یک دوره حرفه ای آموزش C# تولید شد که تمامی علاقه مندان به یادگیری انجین Unity , برنامه نویسی وب , برنامه نویسی اندروید و ios و ... می توانند به خوبی از آن استفاده کنند.

نکته : آموزش کاملا رایگان است.

این آموزش متشکل از دو بخش : آموزش پایه زبان برنامه نویسی C# و بخش برنامه نویسی شی گرا می باشد.

در این دوره بعد از هر مبحث مهم چندین تمرین حل شده است تا تمامی مباحث به صورت عالی در ذهن دانشجو جای بگیرد.

[font=IRANSans]ویژگی هایی که این دوره را از دوره های دیگر در سطح وب و آموزشگاه ها متمایز میکند :[/font]


1. آموزش C# در محیط کنسول : در محیط کنسول شما درگیر مبحث گرافیک و کد نویسی اضافی نخواهید شد و به صورت خالص زبان برنامه نویسی C# را یا خواهید گرفت.

2. حل تمرین : بعد از هر مبحث مهم چندین تمرین به صورت ساده حل شده است تا دانشجو به صورت قابل توجهی مبحث را درک کند.

3. ویدیو های کوتاه : ویدیو های بلند بعد از مدتی دانشجو را خسته میکند زیرا دانشجو مجبور است مدت زیادی پشت صندلی بنشیند و کاری انجام ندهد اما این در این دوره سعی شده ویدیو ها نهایتا 15 الی 22 دقیقه باشند تا دانشجو خسته نشود.

4. مراجعه به رفرنس های معتبر : در این دوره سعی شده از رفرنس های معتبر زیادی از جمله چندین رفرنس خارجی و یک رفرنس فارسی استفاده شود.

5. انجام پروژه بعد از یادگیری چند مبحث مهم : بعد از چند مبحث مهم سعی شده تا یک پروژه واقعی در محیط کنسول برای دانشجویان عزیز ساخته شود تا دانشجویان با پروژه های برنامه نویسی بهتر آشنا شوند و درک بهتری از برنامه نویسی و منطق آن داشته باشند.

6. استفاده از تم دارک برای آموزش : در این آموزش برای خسته نشدن چشم دانشجویان از تم دارک نرم افزار Visual Studio استفاده شده است تا حتی چشم دانشجویان با اینکه ویدیو های این دوره کوتاه هستند باز هم خسته نشود.

7. پشتیانی مدرس هنگام یادگیری و پس از آن : ممکن است در هنگام یادگیری زبان برنامه نویسی C# با مشکلی مواجه شوید یا مطلبی را به درستی درک نکنید. شما می توانید از طریق یکی از پیام رسان های معروف با مدرس در ارتباط باشید تا هرگونه مشکل شما برطرف شده یا از مدرس دوره مشاوره برای آینده خود بگیرید.

روش های دریافت دوره :

از طریق پیج آپارات : https://www.aparat.com/MojtabaMze

از طریق کانال تلگرام : 
https://t.me/mcsd_microsoft

از طریق صفحه مدرس در سایت فرانش : https://faranesh.com/author/MojtabaMze
Up!!!