Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: باگ بازی Red Dead Redemption 2 منجر به پرتاب شدن آرتور به آسمان می‌شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نویسنده:آرین مرادی

بازی‌های شرکت راک‌استار (Rockstar) به قدری بزرگ هستند که حتی پس از اتمام بخش داستانی و ماموریت‌های فرعی آن‌ها، هنوز هم گشت و گذار در محیط برای شما بسیار لذت‌بخش خواهد بود و فعالیت‌های جانبی مختلفی را در پیش پای شما می‌گذارد. اکنون با یک باگ عجیب در بازی مواجه شده‌ایم که باعث به پرواز درآمدن آرتور در بازی Red Dead Redemption 2 می‌شود. 


در بازی‌های جهان‌آزاد و بزرگ، وجود باگ چیز عجیبی نیست و همگان انتظار آن را دارند. در این میان بعضی استودیوها مثلا راک‌استار و بلیزارد (Blizzard) تلاش می‌کنند تا بازی هر چه بیشتر بهینه و بدون باگ باشد که البته الگوی دیگر استودیوها مانند سی دی پراجکت رد (CD Project Red) قرار می‌گیرند (شما می‌توانید خبر مربوطه به بازی Cyberpunk 2077 که در تلاش است به بهینگی Red Dead Redemption 2 باشد را در اینجا مطالعه کنید). ولی بالاخره در هر بازی باگ وجود دارد و چندی پیش نیز ما از وجود باگ‌های مختلف در آخرین ساخته‌ی راک‌استار که باعث ناپدید شدن اسب‌ها می‌شد خبر دادیم. اکنون باگ عجیب دیگری نیز یافت شده است که در منطقه‌ای خاص باعث به پرواز درآمدن آرتور می‌شود. مشاهده می‌شود که بازی‌بازی در حال گشت و گذار با اسبش است در حالی که با پرش برروی یک چادر، هر دو به بالا پرتاب می‌شوند. محل دقیق این واقعه در حوالی جنوب منطقه‌ی strawberry است.



شما می‌توانید این مورد را قسمت زیر مشاهده کنید.



[تصویر:  display?key=fd92ebbc52fc43fb98f69e50e789...ricted.gif]



بازی Red Dead Redemption 2 در حال حاضر برای کنسول‌های اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در دسترس است. همچنین می‌توانید نقد و بررسی این بازی را تحت عنوان بازگشت باشکوه پادشاه غرب وحشی | نقد و بررسی بازی Red Dead Redemption 2 که به قلم مهدی رضایی است، مطالعه کنید. برای مشاهده‌ی نقد ویدئویی این بازی نیز می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.