Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: حق انتشار Werewolf: The Apocalypse – Earthblood توسط BigBen Interactive خریداری شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نویسنده:مهرداد میرشاهی

بازی اکشن و نقش‌آفرینی Werewolf: The Apocalypse – Earthblood، ساخته جدید استودیوی بازیسازی سیانید (Cyanide) قرار بود توسط شرکت فوکوس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) به بازار عرضه گردد؛ این دو شرکت پیش از این در عرضه بازی Call of Cthulhu با یکدیگر همکاری داشته‌اند. با این حال، اخیراً شرکت بِگ‌بِن اینتراکتیو (BigBen Interactive) با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرده است که حق انتشار این بازی را بدست آورده است.
آلن فالک (Alain Falc)، مدیرعامل شرکت بگ‌بن اینتراکتیو در این باره اظهار داشت:

نقل‌قول:
ما از دستیابی به این توافق بسیار هیجان‌زده هستیم چراکه به شکلی معقولانه، سرمایه‌گذاری در بخش‌های متفاوتی را به دنبال دارد. این امر استودیوی سیانید را قادر می‌سازد تا روند توسعه بازی خود را به خوبی ادامه دهند و تجربه‌ای منحصر به فرد را برای علاقه‌مندان خود به ارمغان بیاورند.

شمس جورجنی (Shams Jorjani)، معاون شرکت پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) و مدیر موقت White Wolf (که خود متعلق به پارادوکس است و حقوق بازی Werewolf را در اختیار دارد) نیز بیانیه‌ای منتشر کرده و بیان داشته که اکشن پرتنش و خطرهای فراطبیعی این بازی اکشن و نقش‌آفرینی کاملاً برای شرکت بگ‌بن اینتراکتیو مناسب است. وی در این خصوص بیان کرد:

نقل‌قول:
اکشن پرتنش و خطرهای فراطبیعی‌ِ بازی Werewolf گاملاً مناسب [فعالیت‌ها و اهداف] شرکت بگ‌بن اینتراکتیو هستند. و این قضیه در بهترین زمان ممکن به خاطر بررسی مجدد ما در زمینه مدیریت برند و مجوزهای قانونی، رخ داده است. این مهم به ما اجازه می‌دهد تا دقیقاً همان چیزی را به شرکای خود ارائه دهیم که به آن برای به ارمغان آوردن تجربه‌های شگفت‌انگیز و محصولات مجوزدار، نیاز دارند. بازی‌های ویدئویی همیشه یک ستون کلیدی برای استراتژی برندِ وایت وولف بوده‌اند: آن‌ها مدیومی فوق‌العاده قدرتمند برای روایت داستان‌های World of Darkness هستند. بنابراین، ما در ماه‌ها و سال‌های پیش رو، مشتاقانه منتظر این همکاری و همکاری‌های بیشتری هستیم.

بازی Werewolf: The Apocalypse – Earthblood برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دست ساخت و توسعه قرار دارد. متاسفانه هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای این بازی اعلام نشده است.