Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بیش از یک میلیون نفر بازی Yooka-Laylee را تجربه کرده‌اند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نویسنده:مرصاد قدیری

درست است که پروژه‌ی ساخت بازی Yooka-Laylee با یک کمپین کمک‌های مردمی آغاز شد. اما پس از این‌که مردم متوجه شدند که با جدیدترین پروژه‌ی اعضای سابق استودیوی ریرور (Rareware) طرف خواهند بود، آن را به اولین بازی ویدئویی که در سریع‌ترین زمان برروی پلتفرم‌های کمک‌های مردمی به هدف ۱ میلیون دلاری می‌رسد، تبدیل کردند.
حال استودیوی پلی‌تانیک گیمز (Playtonic Games) از طریق صفحه‌ی رسمی حساب توئیتر خود اعلام کرده است که بیش از یک میلیون نفر بازی Yooka-Laylee را تجربه کرده‌اند. البته اطلاعات بیشتری به اشتراک گذاشته نشد. ما تنها می‌توانیم حدس بزنیم که منظور آن‌ها از این دستاورد، مجموع فروش نسخه‌‌های دیجیتالی و فیزیکی بازی برروی تمام پلتفرم‌ها است.

نقل‌قول:
ما به دستاورد بیش از یک میلیون بازی‌باز Yooka-Laylee رسیده‌ایم! این هم یک تشکر جانانه از طرف ما در قالب یک عکس جدید از کِو بیلیس (Kev Bayliss)، خوشتیپ‌ترین مرد ۴۷ ساله جهان (قسمت پائین عکس، سمت راست) و همکارانش.

[تصویر:  DsnYCt6XgAAj-zz.jpg]

در همین مدت کوتاهی که جانشین معنوی Banjo-Kazooie در دسترس بوده است، شخصیت‌های Yooka و Laylee موفق شده‌اند تا علاوه بر حضور در بازی Brawlout، کتاب کمیک مخصوص به خود را نیز دریافت کنند.


بازی Yooka-Laylee هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.