Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: یکی از کارت‌های جدید بازی Hearthstone معرفی شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نویسنده:حمید کوهپیما

[تصویر:  hearthstone1-250x141.jpg]

بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی بعدی بازی کارتی شرکت بلیزارد (Blizzard) با نام Rastakhan’s Rumble در تاریخ ۴ دسامبر سال جاری میلادی (۱۳ آذر ماه) عرضه خواهد شد و به این مناسبت، این شرکت از یکی از کارت‌های جدید این بسته‌ی الحاقی رونمایی کرده است.

این کارت جدید که Arcanosaur نام دارد از دسته‌ی کارت‌های المان Neutral است. اگر از این کارت بلافاصله پس از استفاده از یک کارت المنتال (Elemental) دیگر استفاده کنید، به تمامی کارت‌های رقیب به میزان ۳ واحد آسیب وارد خواهد شد.
اگرچه کارت‌های المنتال، پارسال و با عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی Un’Goro به بازی اضافه شدند ولی موفق به کسب محبوبیت بالایی در بین بازی‌بازان نشده‌اند. شرکت بلیزارد امیدوار است با معرفی این کارت جدید، میزان استفاده از کارت‌های المنتال در میان بازی‌بازان را افزایش دهد.
اگرچه این کارت میزان سلامتی بسیار پایینی دارد ولی استفاده‌ی صحیح از آن می‌تواند روند مبارزه را به نفع شما تغییر دهد. برای مثال، اگر این کارت را با توانایی Frost Lich شخصیت Jaina ترکیب کنید (این توانایی به کارت‌های المنتال توانایی Life Steal می‌دهد)، تمامی آسیب وارد شده به کارت‌های دشمن به عنوان سلامتی به شخصیت اصلی شما باز خواهد گشت که می‌تواند تاثییر بسیار خوبی در برد شما داشته باشد.

بازی کارتی Hearthstone: Heroes of Warcraft هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند در دسترس است. تصویر این کارت جدید را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

[تصویر:  140428-hearthstonearcanosaurcardreveal.jpg]