Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: حالت Photo Mode و درجه سختی جدیدی به بازی Strange Brigade اضافه خواهند شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نویسنده:حسن شکیبایی

[تصویر:  Strange_Brigade_Art-ds1-670x432-constrain-1-250x161.jpg]

در زمان عرضه‌ بازی چندنفره شرکت ریبلیون (Rebellion) با نام Strange Brigade، این عنوان با مشکلات مختلفی رو به رو بود که با گذشت زمان و پشتیبانی خوب ریبلیون شاهد بهبود بخش‌های مختلف آن هستیم. در همین راستا به‌روزرسانی رایگان جدیدی برای بازی منتشر خواهد شد که محتوای جدیدی به آن اضافه می‌کند.
بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت ریبلیون، در تاریخ دوشنبه ۵ آذر ماه ۱۳۹۷ (۲۶ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی)، حالت Photo Mode و درجه سختی جدیدی تحت عنوان Extreme در قالب یک به‌روزرسانی رایگان به بازی Strange Brigade اضافه خواهند شد.
به مانند دیگر بازی‌ها، حالت Photo Mode این بازی به شما اجازه می‌دهد تا با متوقف کردن بازی، به تصویربرداری از مناظر، پوسترها، مجسمه‌ها و دیگر بخش‌های جذاب بازی بپردازید و پس از اعمال تغییرات مورد نظر، تصاویر زیبایی را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. درجه‌ی سختی Extreme به شما اجازه می‌دهد تا با دشمنان به مراتب سخت‌تری رو به رو شوید و مهارت خود در از بین بردن آن‌ها را به چالش بکشید. همچنین در تاریخ سه‌شنبه ۶ آذر ماه ۱۳۹۷ (۲۷ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی) بخش سوم کمپین بازی با نام Thrice Damned در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Strange Brigade هم‌اکنون در دسترس کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار دارد. می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار بازی به این آدرس مراجعه کنید.