Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسخه‌ی بعدی Zelda زودتر از آنچه انتظار می‌رود منتشر خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نویسنده:احسان دهشیری

[تصویر:  The-Legend-of-Zelda-Breath-of-the-Wild-1-250x141.jpg]

اگر از طرفداران سری بازی‌های The Legend of Zelda هستید،‌ پس‌ بی شک نسخه‌ی Breath of the Wild این سری، یکی از بهترین بازی‌های شما به حساب می‌آید. پس از عرضه‌ی این نسخه، سیلی عظیمی از طرفداران برای خرید این بازی پیش قدم شدند که این نشانی از موفقیت تیم سازنده در ساخت این بازی بوده است.
پس از گذشته یک سال از عرضه‌ی نسخه‌ی Breath of the Wild، استودیوی سازنده هنوز در حال کار روی نسخه‌ی جدید این سری بازی است. به طور قطع بسیاری از بازی‌بازان منتظر هستند تا شاهد شاهکار بعدی سری بازی‌های Zelda باشند.
ما هم‌اکنون می‌دانیم که توسعه‌ی بازی Zelda مدتی است که شروع شده؛ اما این عنوان چیزی در مورد زمان انتشار، برای ما روشن نخواهد کرد. طبق تجربه‌های گذشته، روند ساخت و توسعه‌ی سری بازی‌‌های Zelda، روندی زمان‌بر محسوب می‌شود اما گاهی اوقات این روند به طور عجیبی سرعت گرفته و ساخت بازی طی دو سال به اتمام رسیده است؛ برای مثال نسخه‌ی Majora’s Mask بازی Zelda حدود دو سال بعد از نسخه‌ی قبلیش یعنی Ocarina of Time کامل شد و به دست بازی‌باز رسید. بنابراین نمی‌توان زمان دقیقی را برای ارائه‌ی این بازی پیش‌بینی کرد.
طبق صحبت‌های یکی از اعضای خبرگزاری گیم اینفورمر (Game Informer)، آقای ایمران خان (Imran Khan)، می‌توان انتشار زود هنگامی را برای نسخه‌ی جدید بازی Zelda متصور شد. او طی یک پادکست خبری بیان کرد:

نقل‌قول:
باید بیان کنم که نسخه‌ی بعدی Zelda به احتمال زیاد زودتر از آنچه فکر می‌کنیم منتشر خواهد شد.

این سردرگمی ایجاد شده برای بعضی از طرفداران آزردهنده است. اما می‌توان تصور کرد که این نسخه، یک نسخه‌ی کم حجم از نوع بازی‌های گروهی است که هم‌چون بازی Triforce Heroes توسط یک تیم توسعه‌دهنده ساخته شده است؛ خان پاسخ این سوال را منفی اعلام کرد و آن را بهتر از بازی TRiforce Heroes دانست.

با همه‌ی این صحبت‌ها و بحث‌های انجام شده، باید منتظر ماند تا شرکت نینتندو زمان عرضه‌ی Zelda بعدی را مشخص کند. در ضمن هم‌اکنون شما می‌توانید بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild را به صورت انحصاری برروی کنسول‌های نینتندو سوئیچ و وی‌ یو (Wii U) تجربه کنید. هم‌چنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش این عنوان، از این صفحه‌ی وب‌سایت گیمفا دیدن کنید و در نهایت نقد و بررسی این بازی شرکت نینتدو به قلم کسری کاظمی را از اینجامطالعه کنید.