Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: باگ جدید بازی Fallout 76 شما را نامیرا می‌کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نویسنده:احسان دهشیری

[تصویر:  GSIq7Ym.0-250x167.jpg]

قطعا اگر اندکی به دنیای بازی‌های ویدئویی علاقه داشته باشید، خبر‌های زیادی از بازی Fallout 76 در چند هفته‌ی اخیر به گوشتان خورده است. می‌دانید که این بازی، با بازخورد‌هایی که استودیوی بتسدا (Bethesda) به دنبال داشت، روبه‌رو نشد.
این شکست به دلیل باگ‌های زیادی بود که به عملکرد این نسخه از مجموعه‌ی Fallout آسیب وارد کردند. بازی Fallout 76 هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های‌ شخصی در دسترس قرار دارد. شما هم‌چنین می‌توانید نقد و بررسی آقای محمد مهدی حسین زاده را در مورد این عنوان مطالعه کنید.
حال به تازگی یکی از بازی‌بازان عنوان Fallout که با نام بروگادین (Brogadyn) شناخته می‌شود، در صفحه اینترنتی ردیت (Reddit) خود پستی بر مبنای باگ این بازی منتشر کرده است. او در این پست به صورت تمسخر آمیز بیان کرده است که کارکتر او در بازی خاصیتی از خدایان گرفته و به هیچ وجه کشته نمی‌شود. بخشی از متن این پست را در قسمت پایین با هم میبینیم:

نقل‌قول:
شخصیت بازی حتی می‌تواند یک انفجار هسته‌ای را در مقابل صورتش ببلعد. به معنای واقعی کلمه، هیچ راهی برای کشتن این شخصیت وجود ندارد.

بروگادین این خاصیت جاودانگی کارکتر بازی را یکی از باگ‌های بازی به حساب آورده است. او حتی از این اتفاق به نفع خود در حالت‌های PvP و PvE استفاده نکرده و هیچ یک از کاربران واقعی این بازی را با استفاده از این باگ شکست نداده است.
او هم‌چنین برای استودیوی بتسدا نامه‌هایی را فرستاد تا دوباره ویژگی «مردن» را در بازی به دست آورد. این استودیو نیز در جواب‌ درخواست‌های بروگادین، متنی بدون راهکار و کمک ارائه داده است. بروگادین نیز پس از دریافت جواب این استودیو، بیان کرد:
من واقعا ناامید شده‌ام و نمی‌دانم که دقیقا چه کاری باید انجام دهم. این طور به نظر می‌رسد که خود استودیوی بتسدا هم نمی‌تواند کارکتر من را در بازی از بین ببرد و حتی در جواب خود، هیچ اشاره‌ای به مشکلی که من در بازی با آن مواجه شدم نکرده است.
وب‌سایت‌های معتبر خبری مختلفی نیز تحت این عنوان با استودیوی بتسدا ارتباط برقرار کرده‌اند. به محض دریافت اطلاعات جدیدی حول این موضوع، این اخبار از طریق وب‌سایت گیمفا در اختیار شما کاربران گرامی قرار خواهد گرفت.