Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی Total War: Arena به پایان راه خود رسیده است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شرکت سگا اعلام کرده است که سرورهای بازی رایگان Total War: Arena حداکثر تا ماه فوریه‌ی سال ۲۰۱۹ در دسترس خواهند بود و پس از گذشت کمتر از یک سال از زمان عرضه، برای همیشه خاموش خواهند شد.

ماه فوریه‌ی سال آینده‌ی میلادی، ماهی بسیار شلوغ و پربار برای شرکت‌ها و بازی‌بازان خواهد بود. بسیاری از بازی‌های پرطرفدار و مورد انتظار مانند Anthem، Jump Force، God Eater 3 و Metro: Exodus در این ماه منتشر می‌شوند. با این وجود، متاسفانه ماه فوریه ماه خوبی برای هواداران بازی‌های RTS نخواهد بود. سرورهای بازی Total War: Arena در ماه فوریه‌ی سال ۲۰۱۹ میلادی برای همیشه خاموش خواهند شد.
اگر با بازی Total War: Arena آشنا نیستید، بد نیست بدانید که این بازی رایگان در سبک RTS توسط شرکت سگا (Sega) و سازنده‌ی بازی‌ World of Tanks یعنی شرکت Wargaming ساخته و عرضه شده است. بازی Total War: Arena، اولین بار در سال ۲۰۱۳ معرفی شد ولی نسخه‌ی آزمایشی آن در ماه فوریه‌ی سال ۲۰۱۸ در دسترس قرار گرفت. به‌ نظر می‌رسد این بازی نتوانسته است انتظارات دو شرکت سازنده را برآورده کند. از این رو تصمیم به خاموش کردن سرورهای بازی گرفته شده است.
با توجه به تصمیم گرفته شده مبنی بر خاموش کردن سرورهای بازی، فروشگاه بازی از امروز از دسترس خارج شده و دیگر شاهد عرضه‌ی به‌روزرسان دیگری برای این بازی نخواهیم بود. خبر خوب این است که تمامی اعضای تیم سازنده شغل خود را حفظ کرده و « به کار برروی پروژه‌ی آینده‌ی سری Total War ادامه خواهند داد». اگرچه خبر خاموش شدن سرورهای بازی برای هواداران سری بسیار تلخ است ولی شرکت سگا قصد دارد با عرضه‌ی هدایای مختلف درون بازی از ناراحتی بازی‌بازان بکاهد.
بازی‌بازانی که بازی Total War: Arena را پیش از این تجربه کرده‌اند یکی از بازی‌های Total War: Medieval II Definitive Edition، Total War: Rome II،  Total War Attila Age of Charlemagne و یا Total War: Warhammer را دریافت خواهند کرد. همچمین کسانی که تا به امروز بیش از ۱۰۰ مسابقه‌ در بازی انجام داده‌اند یک حساب Premium یک ماهه‌ی شرکت Waraming را دریافت خواهند کرد.