Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: قیمت بازی Fallout 76 دوباره کاهش یافت.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نویسنده:آرین مرادی

[تصویر:  fallout76_powerarmor_art-e1542635864444.jpg]

بازی Fallout 76 پس از مدت‌ها انتظار بالاخره عرضه شد و البته برخلاف آنچه تصور می‌شد و انتظار می‌رفت، چه از نظر منتقدین و چه از نظر بازی‌بازان با بازخوردهای منفی بسیاری روبرو شد. همین امر در فروش این بازی تاثیر منفی گذاشت که چندی پیش باعث کاهش قیمت این بازی شد. حال با ادامه‌ی این سیر نظرات منفی، شرکت بتسدا (Bethesda) باری دیگر قیمت این بازی را کاهش داده است.
سری عناوین Fallout همیشه جزو پرچمداران بازی‌های سبک شوتر نقش‌آفرینی بوده‌اند و شرکت بتسدا با انتشار ۴ نسخه‌ی بسیار عالی از این سری قبلا اثبات کرده بود می‌تواند عنوانی در حد شاهکار برای این فرانچایز بسازد. اما در آخرین نسخه‌ای که این استودیو معرفی کرد، تصمیم بر تغییر رویه بود و استودیو بتسدا پایه‌ی بازی را از حالت تک‌نفره، به چند نفره‌ی آنلاین تغییر داد. می‌توان برای این کار دلایل متعددی آورد؛ نتیجه‌ی مثبت استودیوهایی که ریسک کردند و تغییری بنیادین در بازی‌هایشان ایجاد کردند و یا افزایش روز افزون محبوبیت بازی‌های چندنفره می‌توانند از این دلایل به حساب آیند. به هر حال، با ادامه‌ی سیر نظرات منفی در رابطه با آخرین نسخه از فرانچایز Fallout، دوباره شاهد افت قیمت این بازی به ۳۴٫۹۹ دلار هستیم. این قیمت تقریبا نصف قیمت بازی در ابتدای عرضه است و همین امر بسیاری از بازی‌بازان را که این عنوان را در زمان انتشار خریداری کرده بودند را عصبانی کرده است. نکته‌ی قابل ذکر آن است که بازی Hitman 2 نیز همزمان با عنوان Fallout 76 عرضه شد ولی تا به حال شاهد چنین تخفیف‌هایی نبوده است.
بازی Fallout 76 هم‌ اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. شما می‌توانید نقدها و نمرات منتشر شده از این بازی را در این نشانیمشاهده کنید.

ممنونم از آرش عزیز 113
بنظرم دلیل فروش ضعیف فال آوت 76 تبلیغ ضعیف بتزدا بود کمپانی های دیگه مثل اکتیویژن و یا یوبیسافت تبلیغات بهتری در بازی هاشون داشتند برای همین فروش زیادی داشتند