Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تعدادی از بازی‌بازان موفق به تجربه‌ی Red Dead Online شده‌اند.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نویسنده:آرین مرادی

[تصویر:  Red-Dead-Redemption-2-multiplayer-250x137.png]

تمامی‌بازان هم‌اکنون منتظر آغاز نسخه‌ی آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 هستند. عنوانی که خط داستانی عالی را به بازی‌بازان ارائه داد ولی همان‌طور که می‌دانید آنچه بازی‌های شرکت راک‌استار (Rockstar) را ماندگار می‌کند، قسمت آنلاین آن‌ها است. اکنون خبر دار شده‌ایم که تعدادی از بازی‌بازن موفق به تجربه‌ی بخش آنلاین این بازی شده‌اند.

طبق لیست اچیومنت‌های کنسول اکس‌باکس وان، ما مشاهده می‌کنیم که حدود ۰٫۰۱ درصد از بازی‌بازان توانسته‌اند اولین اچیومنت مربوط به بخش آنلاین این بازی که «Breakout» نام دارد را بدست آورند. هنوز اطلاعات زیادی از بخش آنلاین دومین نسخه از سری بازی‌های Red Dead Redemption در دسترس نداریم و نمی‌دانیم که قرار است در این بخش با چه چیزی مواجه شویم. بخش تک‌نفره‌ی بازی Red Dead Redemption 2 یکی از عمیق‌ترین تجربه‌های ممکن را به بازی‌بازان ارائه می‌داد. این بخش دارای چندین سیستم کلی از جمله گشت و گذار، شکار، ساخت انواع تجهیزات و در نهایت سیستم لوت (Loot) بود که هنوز نمی‌دانیم کدام یک از این عناصر و به چه میزانی قرار است به بخش چندنفره منتقل شود. برای هرگونه اطلاعات موثقی باید تا اعلام رسمی خود شرکت را‌ک‌استار منتظر بمانیم و یا مدت کوتاهی صبر کرده و با تجربه‌ی این بخش، خودمان به تمامی این موارد آگاهی پیدا کنیم. شما در بخش زیر می‌توانید تصویری که حاکی از تجربه‌ی بخش چندنفره توسط تعدادی از بازی‌بازان است را مشاهده کنید.
[تصویر:  Red-Dead-Online-Acheivement-2-670x113.jpg]

بازی Red Dead Redemption 2 در حال حاضر برای کنسول‌های اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در دسترس است. همچنین می‌توانید نقد و بررسی این بازی را تحت عنوان بازگشت باشکوه پادشاه غرب وحشی | نقد و بررسی بازی Red Dead Redemption 2 که به قلم مهدی رضایی است، مطالعه کنید. برای مشاهده‌ی نقد ویدئویی این بازی نیز می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.