Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: قدردانی استودیو‌ی Hi-Rez از شرکت اپیک گیمز به واسطه‌ی رواج قابلیت کراس پلی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
قدردانی استودیو‌ی Hi-Rez از شرکت اپیک گیمز به واسطه‌ی رواج قابلیت کراس پلی

نویسنده:حسن شکیبایی

[تصویر:  epic-games-250x139.jpg]

در طول رویداد HRX، استودیو‌ی Hi-Rez از اضافه شدن قابلیت کراس پلی بین کنسول‌های ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی برای بازی Paladins خبر داد.

با این حال، این تمام ماجرا نیست و Hi-Rez اعلام کرد که در آینده‌ای نزدیک شاهد اضافه شدن این قابلیت به دیگر بازی‌های ساخته شده توسط این استودیو خواهیم بود.

در طی رویداد HRX، کریس لارسون (Chris Larsson)، مدیر استودیو‌ی Hi-Rez به صحبت در مورد اهمیت کراس پلی پرداخت و از تلاش‌های شرکت اپیک گیمز  (Epic Games) برای رواج این قابلیت در بازی Fortnite برای ایجاد جامعه‌ای وسیع‌تر از بازی‌بازان قدردانی کرد.

نقل‌قول:
می‌توان گفت که اپیک گیمز لطف بزرگی در حق همه انجام داد. من فکر نمی‌کنم که هدف اپیک‌ گیمز از کراس پلی داشتن سود بیشتر بوده باشد بلکه هدف آن‌ها ارائه‌ی تجربه‌ای بهتر به بازی‌بازان خود است و من فکر می‌کنم که در مجموع، این قابلیت به نفع همه در صنعت بازی‌سازی خواهد بود. بدون اپیک گیمز، مطمئنا کراس پلی در وضعیت فعلی خود حضور نداشت. در واقع از زمان بازی‌هایی در سبک Fortnite است که همه در حال ستایش این قابلیت هستند.
اگر شما به مردم اجازه دهید که به صورت رایگان به جا به جایی محتوای بازی‌های خود برروی کنسول‌های مختلف بپردازند، ممکن است برخی از کاربران خود را از دست دهید اما در عین حال افراد بسیاری را به جمع کاربران خود اضافه کنید.