Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مایکروسافت در حال جذب نیرو برای کار برروی کنسول نسل بعد خود است.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مایکروسافت در حال جذب نیرو برای کار برروی کنسول نسل بعد خود است.

نویسنده:حسن شکیبایی

[تصویر:  xbox_one_wallpaper_photos_controller-250x141.jpg]

به نظر می‌رسد که سونی تنها شرکتی نیست که در حال جذب نیرو برای کار برروی کنسول نسل بعدی خود است. به تازگی لیست شغلی در وب‌سایت رسمی مایکروسافت منتشر شده است که در آن مایکروسافت به صراحت اعلام کرده که به دنبال افرادی برای کار با این شرکت برروی کنسول ایکس‌باکس اسکارلت است.

بنابر این لیست شغلی، مایکروسافت به دنبال یک مهندس ارشد برای کار برروی سخت‌افزار قسمت ذخیره‌سازی ایکس‌باکس اسکارلت و همچنین یک مهندس ارشد مکانیک برای کار برروی سخت‌افزاری مختص به نسل بعد می‌گردد.

نقل‌قول:
 نامزد برگزیده شخصی است که بتواند برروی تکنولوژی‌های ذخیره‌سازی حال حاضر و همچنین طراحی سخت‌افزار قسمت ذخیره‌سازی ایکس‌باکس بعدی کار کند.

در همین حین، فرد برگزیده برای بخش مهندس ارشد مکانیک باید بتواند تجهیزات جانبی که با کنسول‌های نسل بعد هم‌خوانی داشته باشد را فراهم کند.

نقل‌قول:
تیم لوازم جانبی ایکس‌باکس به دنبال یک مهندس ارشد با انگیزه بالا است که بتواند باعث توسعه‌ی سیستم‌ مکانیکی لوازم‌های جانبی نسل بعد ما شود.

مدت‌هاست که شاهد انتشار خبرها و شایعات بسیاری در مورد کنسول‌های نسل بعدی هستیم. بنابر این شایعات، در اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل ۲۰۲۰ میلادی شاهد رونمایی کامل از کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس اسکارلت خواهیم بود.