Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: گزارش: Batman Arkham collection فردا عرضه می‌شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
گزارش: Batman Arkham collection فردا عرضه می‌شود

نویسنده:احسان دهشیری

[تصویر:  089705-1-ds1-670x377-constrain-250x141.jpg]

طبق گزارش جدید وب‌سایت ترو اچیومنتس (TrueAchievements)، استودیوی سازنده‌ی سری بازی‌های Batman، قصد انتشار مجموعه‌ای از این سری با نام Batman: Arkham را دارد. این مجموعه قرار است در تاریخ ۶ آذر ۱۳۹۷ (۲۷ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی) در دسترس بازی‌بازان قرار گیرد. این مجموعه شامل نسخه‌های بازسازی شده‌ی Batman: Arkham Asylum و Batman: Arkham City است که احتمالا به‌روزرسانی جدید عنوان Batman: Arkham Knight نیز همراه با این مجموعه عرضه خواهد شد.

در سال ۲۰۱۳ میلادی، این تیم سازنده مجموعه‌ای با همین نام را برای کنسول‌های نسل هفتم منتشر کرد که نسخه‌های Batman: Arkham Asylum ،Batman: Arkham City و Origins را در بر داشت. تفاوت این مجموعه‌ی جدید با عنوا‌ن‌های قبلی این است که این بسته‌ی جدید نسخه‌ی Origins سری بازی‌های Batman: Arkham را ندارد. دلیل نبود این عنوان، تمام نشدن فرآیند بازسازی این نسخه اعلام شده ولی در نهایت نسخه‌ی Knight جایگزین آن شده است.

توضیحاتی مبنی بر انتشار مجموعه‌ی سری بازی‌های Batman در فروشگاه‌های اینترنتی کنسول‌ها ارائه شده است که در قسمت پایین آن را باهم می‌بینیم:

با دریافت این مجموعه‌ی جدید، شما می‌توانید نسخه‌های بازسازی شده‌ی عنوان‌های Batman: Arkham Asylum و Batman: Arkham City را با گرافیک به‌روز شده‌ای تجربه کنید. در نهایت نیز با دریافت نسخه‌ی جدید Knight از انواع مختلف تجهیزات و قابلیت‌های افزوده شده به بازی لذت ببرید. شما با امکانات جدید این نسخه قادر خواهید بود تا با بدترین و خطرناک‌ترین دشمنان بتمن (Batman) مبارزه کنید و از شهری که بتمن برای دفاع از آن قسم خورده است حفاظت کنید.

علاوه بر این، وب‌سایت ترو اچیومنتس از بهبود کیفیت این بازی خبر داد به طوری که این سه نسخه از کیفیت‌های ۴K و HDR پشتیبانی خواهند کرد.

تنها ۱ روز دیگر تا انتشار این مجموعه‌ی شگفت‌انگیز باقی مانده است. سه‌شنبه روزی است که انتظار طرفداران به پایان خواهد رسید. چیزی که برای بسیاری از طرفداران عجیب به نظر می‌رسد این است که دو استودیوی وارنر بروس (Warner Bros) و راک‌استیدی (RockSteady) هنوز از قیمت و پلتفرم‌های مد نظر (مقصد) این مجموعه اطلاعاتی منتشر نکرده‌اند. حال باید تا فردا منتظر انتشار این بسته‌ی سری بازی‌های Batman: Arkham ماند تا جزئیات بیشتر مجموعه برای همگان مشخص شود. پس برای اطلاع از مشخصات این عنوان با وب‌سایت گیمفا همراه باشید.