Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کمپین کیک‌استارتر بازی جدید Aethyr تشکیل شد.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کمپین کیک‌استارتر بازی جدید Aethyr تشکیل شد.

نویسنده:مهیار امیدی

[تصویر:  Screen-Shot-2018-11-21-at-4.16.12-PM-102...50x129.png]

به تازگی عنوانی جدید با نام Aethyr معرفی شده و کمپین کیک‌استارتر آن نیز جهت جذب حمایت مالی کاربران در وب سایت مربوطه، تشکیل شده است.

امروز شاهد معرفی بازی‌های جدیدی هستیم که تعدادی از آن‌ها، کمپین‌های حمایتی خاصی در وب سایت کیک‌استارتر ایجاد کرده و قصد دارند تا پشتیبانی مالی کاربران را به خود جذب کنند. یکی از این بازی‌های جدید که به تازگی کمپین کیک‌استارتر خود را تشکیل داده، Aethyr نام دارد و قرار است برای رایانه‌های شخصی عرضه شود.

در جریان اطلاعات اولیه و گفته‌های سازندگان راجب بازی Aethyr، می‌توانیم متوجه شویم که اتفاقات آن در یک دوره زمانی بسیار دور و البته شوم جریان دارد که یک حال و هوای آخرالزمانی، بر گیم‌پلی بازی مستقر است. در ابتدای بازی، شما شخصیت خود را طراحی می‌کنید و باید در گذر زمان، آن را ارتقاء داده و توانایی‌های مختلفی را به آن منتقل کنید. هیولاها و دشمنان زیادی در بازی وجود دارند که اگر شخصیت خود را قوی نکرده و یا آن را به سلاح‌ها یا جادوهای جدید مجهز نکرده باشید، بدون شک با مشکل مواجه خواهید شد.

در واقع، با وجود جادوها، سلاح‌ها و ابزارهای مختلف در گیم‌پلی بازی، می‌توانید انتخاب کنید که شخصیت شما بیشتر برروی چه نوع توانایی‌های متمرکز باشد. با توجه به انتخاب شما، می‌توانیم شاهد یک قهرمان دارای جادوهای خطرناک و مختلف باشیم که می‌تواند با روش‌های مختلف، دشمنان را نابود کرده و مراحل را پشت سر بگذارد. از سویی دیگر امکان دارد این شخصیت، بیشتر برروی مبارزات فردی تمرکز داشته باشد و بتواند با تمامی سلاح‌های بازی، به طور حرفه‌ای کار کند. در هر حالت این توانایی‌ها بستگی به انتخاب‌های شما دارد. از دیگر قابلیت‌های این بازی، می‌توان به سیستم ساخت و ساز و یا Crafting اشاره کرد که با وجود این ویژگی، قادر خواهید بود تا با استفاده از منابع موجود، آیتم‌های مدنظر خود را ساخته و از آن‌ها استفاده کنید.

در ادامه به جزئیات جهان و محیط‌های بازی اشاره شد. در عنوان Aethyr، قلمروها و سرزمین‌های متفاوتی وجود دارد که از طریق یک شبکه جادویی مرموز، به هم متصل شده‌اند. حال شما می‌توانید با عبور از این شبکه جادویی، به قلمروهای موجود دسترسی پیدا کنید و در آن‌ها جست و جو کنید. هریک از این قلمروها، دارای ویژگی‌هایی نظیر معابد و سیاه چال‌های مختلفی خواهند بود که از یکدیگر متمایز می‌شوند. روند داستانی و مراحل بازی نیز خطی نخواهد بود و می‌توانید در هر زمان، آزادانه در دنیای بازی به ماجراجویی بپردازید.

نکته قابل توجه این است که دشمنانی که در مراحل بازی در مسیر شما ایجاد می‌شوند و نبردهای نفس گیری را رقم می‌زنند، همگی با توجه به نوع توانایی شما تشکیل خواهند شد. برای مثال، اگر شما برروی توانایی‌های مربوط به جادو و قدرت‌های ماورایی تمرکز کرده باشید، دشمنان پیش رو سعی دارند تا این توانایی‌ها را به چالش بکشند. همان‌طور که اشاره شد، می‌توانید در بازی ساخت و ساز داشته باشید و آیتم‌های کاملا جدیدی را خلق کنید. حال به این نوع عمل‌های خلاقانه، قابلیت‌های مادسازی را هم اضافه کنید. در این حالت، کاربران قادر خواهند بود از طریق ابزارهایی که در اختیار دارند، مراحل، ماموریت‌ها و حتی بازی‌های تازه‌ای را خلق کنند و با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

این‌ها تمامی توضیحاتی بود که سازندگان در رابطه با عنوان Aethyr، با کاربران و حامیان مالی به اشتراک گذاشته بودند. حال اگر فکر می‌کنید که این بازی می‌تواند موفق باشد و به آن علاقه‌مند هستید، می‌توانید از اینجا به صفحه کیک‌استارتر بازی مراجعه کرده و با پرداخت مبلغ ۱۵ دلار، آن را خریداری کنید. افرادی که پیش از عرضه در کمپین کیک‌استارتر، از این اثر حمایت کنند، می‌توانند نام خود را در دسته‌ی حامیان مالی در انتهای بازی مشاهده کنند. نسخه‌ی کامل بازی نیز در زمان عرضه، با همان قیمت ۱۵ دلار به دست کاربران خواهد رسید.