Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Red Dead Online از فردا برای دارندگان نسخه Ultimate Edition در دسترس خواهد بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Red Dead Online از فردا برای دارندگان نسخه Ultimate Edition در دسترس خواهد بود.

نویسنده:علیرضا امیرسرداری

[تصویر:  red-dead-redemption-2-mansion-1137784-250x140.jpeg]

 عنوان Red Dead Redemption 2 که دقیقا یک ماه از انتشار آن می‌گذرد، تنها فاکتور مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک بازی بی نقص یعنی دسترسی به بخش آنلاین بازی برای برقراری ارتباط با دیگران را از فردا در اختیار بازی‌بازان قرار خواهد داد. البته این ویژگی تنها شامل دارندگان نسخه Ultimate Edition این عنوان است و بقیه طرفداران این بازی محبوب باید منتظر عرضه رسمی Red Dead Online در تاریخ دیگری باشند.
به زبان دیگر می‌توان گفت Red Dead Online Beta در روز‌ی خاص برای بازی‌بازان خاص در دسترس قرار می‌گیرد. البته کسانی که نسخه Ultimate Edition را خریداری نکرده‌اند مسلما چیزی را از دست نداده‌اند فقط چند روز دیرتر آن را تجربه خواهند کرد.
شرکت راک‌استار گیمز (Rockstar Games) تایید کرد که Red Dead Online Beta فردا در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، البته بخش آنلاین برای تمام کسانی که بازی را خریداری کردند، در دسترس نیست. بلکه فقط برای دارندگان نسخه Ultimate Edition این بازی موجود است. به گفته سازندگان دارندگان این نسخه اولین کسانی هستند که فردا Red Dead Online Beta را تجربه خواهند کرد. بخش آنلاین این عنوان در تاریخ ۷ آذر ماه (۲۸ نوامبر) برای بازی‌بازانی که در روز اول انتشار Red Dead Redemption 2 آن را تجربه کردند، در دسترس است و می‌توانند از آن لذت ببرند.
همچنین این شرکت اعلام کرده که Red Dead Online Beta در تاریخ ۸ آذر ماه (۳۰ نوامبر) برای بازیکنانی که در سه روز اول انتشار رسمی این عنوان آن را خریداری کردند، عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که Red Dead Online Beta در تاریخ ۹ آذر ماه (۲۹ نوامبر) به صورت رسمی و برای تمامی بازی‌بازان در دسترس قرار خواهد گرفت.
مسلما با اضافه شدن بخش آنلاین به این بازی شاهد جذاب‌تر شدن و عملکرد بهتر نسبت به گذشته خواهیم بود. همانند Grand Theft Auto Online شما می‌توانید در بخش آنلاین این عنوان شخصیت، سلاح‌ها و حتی اسب خود را شخصی‌سازی کرده و آنگونه که دوست دارید به ادامه بازی بپردازید.
Red Dead Online Beta فردا و در تاریخ ۶ آذر ماه (۲۷ نوامبر) در دسترس کاربرانی که نسخه Ultimate Edition را خریداری کرده باشند؛ قرار خواهد گرفت.