Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: |Street Fighter V لباس کلاسیک شخصیت M. Bison فردا معرفی می‌شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
|Street Fighter V  لباس کلاسیک شخصیت M. Bison فردا معرفی می‌شود

نویسنده:علیرضا امیرسرداری

[تصویر:  street-fighter-v-250x141.jpg]

شرکت کپکام (Capcom) اخیرا اعلام کرده بود که لباس کلاسیک شخصیت خاطره‌انگیز M. Bison، که شاهد حضور آن در عنوان Street Fighter II نیز بودیم، برای این شخصیت در بازی Street Fighter V نیز قابل استفاده بازی‌بازان قرار خواهد گرفت. حال این لباس کلاسیک فردا معرفی خواهد شد.

مسلما طرفداران سری محبوب Street Fighter با شخصیت M. Bison آشنایی بیشتری دارند. لباس کلاسیک این شخصیت از فردا در قسمت Fighting Chance قرار خواهد گرفت. Fighting Chance یک نوع سیستم امتیازگیری است که در آن با پرداخت مقداری پول می‌توانید لباس، نقاشی‌های مربوط به بازی و سلاح‌های مختلفی دریافت کنید. البته این قابلیت در عنوان Street Fighter V: Arcade Edition برای اولین بار در امسال به بازی‌بازان معرفی شد.

لباس کلاسیک شخصیت M. Bison دارای یک کت بلند با کمربندی برجسته از جنس چرم است. همچنین این لباس دارای رنگ قرمز است که در لبه‌های‌ کت آن رنگ آبی به چشم می‌خورد. شکل لباس M. Bison دقیقا شبیه به همان لباسی است که در Street Fighter V بر تن می‌کند. اما رنگ‌آمیزی این لباس کلاسیک باعث شده تا این شخصیت از قالب رباتی خود بیرون بیاید و در واقع حالتی نوستالژیک به خود بگیرد و به یک شخصیت کارتونی رنگارنگ تبدیل شود.

این لباس فقط از طریق لوت باکس‌های درون بازی که طرفداران این عنوان آن را با نام Fighting Chance می‌شناسند، قابل دسترسی خواهد بود. شما می‌توانید تنها با پرداخت ۵۰۰ عدد Fight money که از طریق برنده شدن در مسابقات و تکمیل  چالش‌های روزانه به دست می‌آورید، Fantasy Fortune Reading رار دریافت کنید و از طریق آن به انواع لباس‌ها، نقاشی‌های مربوط به بازی و رنگ لباس‌ها دسترسی داشته باشید.

لازم به ذکر است که این تنها لباس کلاسیک عرضه شده برای شخصیت‌های این عنوان نیست. قبل از معرفی این لباس، لباس‌های کلاسیک شخصیت‌های دیگری مانند Sagat که مسلما طرفداران سری Street Fighter شاهد حضور آن در عنوان Original Street Fighter بوده‌اند و با آن به خوبی آشنایی دارند. شخصیت Vega نیز که در بازی Street Fighter II حضور داشت، لباس کلاسیک خود را دریافت کرده است.

همچنین شرکت کپکام به مناسبت هالووین و تعطیلات زمستانی لباس‌هایی از عنوان جذاب Resident Evil را نیز برای برخی از شخصیت‌ها در دسترس قرار داده است. Street Fighter V هم‌اکنون برای کنسول پلی‌استیشن ۴ و همچنین رایانه‌های شخصی در دسترس است.