Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تریلر گیم‌پلی از بازی Mario Tennis Aces منتشر شد.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تریلر گیم‌پلی از بازی Mario Tennis Aces منتشر شد.

نویسنده:احسان دهشیری

[تصویر:  Mario-Tennis-Aces_Shy-Guy-768x432-250x141.jpg]

چند وقت پیش، شرکت نینتندو از انتشار سه شخصیت جدید به بازی Mario Tennis Aces خبر داد. این سه شخصیت لوما (Luma)، دیزی (Daisy) و بوم بوم (Boom Boom) بودند. حال این شرکت به اضافه شدن دو شخصیت جدید دیگر به این بازی انحصاری کنسول نینتندو سوییچ در ماه آذر اشاره کرد. این شخصیت‌ها عبارتند از پی‌تی پی‌رانها (Petey Piranha) که در بازی Super Mario Sunshine شناخته شد و همچنین شای گای (Shy Guy) که در سری بازی‌های این شرکت نقش آفرینی کرده است. برای مشاهده گیم‌پلی این دو شخصیت به قسمت پایین این متن مراجعه کنید.

این دو کاراکتر جدید از تاریخ ۱۰ آذر ۱۳۹۷ (۱ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) در این بازی قابل دریافت هستند. برای دسترسی به کاراکتر پی‌تی پی‌رانها، بازی‌بازان باید در مسابقات آنلاین تک نفره این عنوان شرکت کنند و همچنین برای دریافت شخصیت شای گای، شرکت در مسابقات آنلاین دو نفره‌ی بازی، از شرایط دسترسی به این کاراکتر است. این نوع از دسترسی بسیار شبیه الگوی بسته‌ی الحاقی قبلی است که توسط این شرکت برای بازی Mario Tennis Aces منتشر شد. در بسته‌ی الحاقی قبلی، دو کاراکتر کوپا تروپا (Koopa Troopa) و بلوپر (Blooper) به جمع شخصیت‌های این عنوان اضافه شدند.

هر دو مسابقه از تاریخ ۱۰ آذر ۱۳۹۷ تا تاریخ ۱۱ دی ۱۳۹۷ (۱ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی) به مدت یک ماه برگزار می‌شوند. بازی‌بازانی که علاقه‌مند هستند تا زودتر از دیگران به این شخصیت‌ها دسترسی پیدا کنند می‌توانند در این بازه‌ی زمانی برای دریافت این دو کاراکتر جدید در مسابقات شرکت کرده و به عنوان نفرات برنده شناخته شوند. پس از پیروزی در این رقابت‌ها، این کاراکتر‌ها به لیست شخصیت‌های بازی فرد برنده اضافه خواهد شد. از تاریخ ۱۱ دی ماه به بعد، این کاراکترها بدون هیچ پیش‌شرطی و به صورت کاملا رایگان در اختیار بازی‌بازان قرار خواهد گرفت؛ این به این معنا است که بعد از اتمام مسابقات، این دو کاراکتر در دسترس همگان قرار می‌گیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر مبنی بر شخصیت‌های اضافه شده به بازی Mario Tennis Aces از این صفحه‌ی وب‌سایت گیمفا دیدن کنید. در ضمن هم‌اکنون بازی Mario Tennis Aces تنها برای کنسول نینتندو سوئیچ به صورت کاملا انحصاری در دسترس قرار دارد.