Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سواران آخرالزمان | نقدها و نمرات بازی Darksiders 3 [به‌روزرسانی]
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سواران آخرالزمان | نقدها و نمرات بازی Darksiders 3 (به روزرسانی)

نویسنده:سعید حلاجیان

 
[تصویر:  Darksiders-3-250x160.png]


سرانجام پس از هشت سال نسخه‌ی جدید سری محبوب Darksiders با نام DarkSiders 3 طی روز‌های آینده عرضه می‌شود. حال که به زمان عرضه‌ی این بازی نزدیک می‌شویم، نقدها و نمرات آن  نیز منتشر شده است که با یکدیگر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.
با ورشکستگی شرکت تی‌اچ‌کیو (THQ) و فروش بازی‌های این شرکت، کمتر کسی انتظار داشت که نسخه‌ی جدیدی از سری محبوب Draksiders ساخته شود. تی‌اچ‌کیو و استودیوی ویرجیل گیمز (Virgil Games) با عرضه‌ی دو نسخه‌ی اول این سری، کار بزرگی انجام داده و یک اثر بسیار ماندگار را خلق کرده‌اند. جلوه‌های بصری و فرمول موفق گیم‌پلی در دو نسخه‌ی اول سری Darksiders که طی نسل هفتم عرضه شده‌اند، چشم‌ها را به خود خیره کرد و به منبع الهام بسیاری از عناوین دیگر نیز تبدیل شد. ایده‌ی ساخت نسخه‌ی سوم در همان سال‌ها توسط استودیوی ویرجیل گیمز مطرح شد اما متاسفانه دست تقدیر با این استودیو و شرکت تی‌اچ‌کیو یار نبود و با ورشکستگی این شرکت، ساخت نسخه‌ی سوم عملاً به دست فراموش سپرده شد. در سال ۲۰۱۳ شرکت تی‌اچ‌کیو تصمیم گرفت تا آی‌پی‌های خود از جمله Darksiders را به فروش برساند. همان‌طور که انتظار می‌رفت این آی‌پی مشتریان زیادی داشت؛ از جمله استودیوی پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) و حتی استودیوی کرایتک (CryteK). استودیوی کرایتک آن زمان توسط مدیر و کارمندان سابق استودیوی ویرجیل گیمز اداره می‌شد و آن‌ها قصد داشته تا با خرید Darksiders، این آی‌پی به خانه‌ی خود و به دست سازندگان اصلی آن بازگردانند. اما در نهایت این شرکت نوردیک گیمز (THQ Nordic) بود که توانست سری Darksiders را در اختیار بگیرد. پس از این موضوع نوردیک گیمز طی مصاحبه‌‌ای اعلام کرد که به ساخت نسخه‌ی سوم ادامه داده و گان فایر گیمز (Gunfire Games) وظیفه‌ی توسعه‌ی این بازی را به عهده خواهد داشت.
از آن‌جایی که استودیوی گان فایر گیمز مشتکل از کارمندان سابق استودیوی ویرجیل گیمز می‌باشد، بنابراین حداقل امیدواری طرفداران سری این است که Darksider 3 توسط سازندگان اصلی خود توسعه‌ می‌یابد و حال باید منتظر ماند و دید که Darksider 3 می‌تواند به مانند نیاکان خود بار دیگر موفق ظاهر شود یا اینکه در نسل هشتم باید برای همیشه با سری محبوب Darksiders وداع کنیم.
بازی DarkSiders 3 طی روز‌های آینده عرضه می‌شود و هم‌زمان با عرضه‌ی این عنوان، نقدها و نمرات آن نیز منتشر شده است که با یکدیگر نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت.
Spaziogames ۸٫۵/۱۰
نقل‌قول:
Darksiders 3 بهترین نسخه‌ی این سری است. این نسخه ساختار بسیار قدرتمندی داشته و هر آن‌چه که شما از یک بازی اکشن ماجراجویی انتظار دارید را به بهترین نحو ارائه می‌دهد.

GamingBolt ۸/۱۰
نقل‌قول:
Darksiders 3 ترکیبی از بهترین ویژگی‌های این سری را داراست که با مکانیک‌های جدید، دنیای قابل کاوش جذاب، شخصیت‌ها و داستان لذت بخش همراه شده و سیستم مبارزات آن نیز بسیار سرگرم کننده است.

Shacknews ۸/۱۰
نقل‌قول:
Darksiders 3 قطعا تمام ویژگی‌های یک بازی Darksiders را به همراه دارد و این به راحتی قابل تشخیص است.

Digitally Downloaded ۸/۱۰
نقل‌قول:
Darksider 3 کار خود را به درستی انجام می‌دهد. از سیستم مبارزات آن گرفته تا طراحی پیچیده و زیبای بازی. از این روی، این بازی می‌تواند در برابر رقبا و همتایان دیگر آن در سال جاری، سر خود را بالا بگیرد.

PlayStation LifeStyle 7.5/10
نقل‌قول:
Darksiders 3 شروع آهسته‌ای دارد که نمی‌تواند مخاطبان جدید را به سرعت جذب کند. اگر مایل هستید تا بازی را به مدت طولانی تجربه کنید، Darksiders 3 قطعا تجربه‌ی ارزمشندی خواهد بود و محتویات زیاید برای ارائه کردن دارد. اگرچه این بازی نسبت دو نسخه‌ی قبلی تفاوت‌عای قابل توجهی دارد اما حال و هوای ان به گونه‌ای است که هواداران این سری قطعا خیلی زود با آن اخت می‌شوند

PlayStation Universe 7.5/10
نقل‌قول:
Darksiders 3 نکات مثبت زیادی دارد اما از مشکلات فنی زیادی رنج می‌برد که مانع تبدیل شدن آن به یک بازی فوق‌العاده می‌شوند. در هر صورت کاوش شگفت انگیز در دنیای بازی، طراحی فوق‌العاده‌ی شخصیت‌های بازی، مبارزات سرگرم کننده و داستان تحسین برانگیز آن باعث‌ می‌شوند تا برخی از مشکلات بازی را نادیده بگیریم. مطمئنا طرفداران سری Darksiders، به این نتیجه خواهند رسید که استودیوی گان‌فایر گیمز کار بسیار فوق العاده‌ای انجام داده تا همچنان این سری را زنده نگهدارد.

IGN 7/10
نقل‌قول:
Darksider 3 یک بازی ساده است و از این که برخی چالش‌های قدیمی را پیش روی شما قرار دهد هیچ هراسی ندارد.

GamesRadar+
نقل‌قول:
Darksiders 3 از دیدگاه هواداران این سری فوق العاده و مبارزات آن نیز بی‌نظیر است. اما سخت است که با وجود مشکلات فنی فراوان، تنها نکات مثبت بازی را تحسین کنیم.

Push Square ۶/۱۰
نقل‌قول:
 سری Darksiders نسبت به سال ۲۰۱۲ تغییر خاصی نداشته است. این بازی با وجود شخصیت اصلی فوق‌العاده و سیستم مبارزات عمیق آن، همچنان یک تجربه‌ی سرگرم کننده در این ژانر به شمار می‌رود. اما حیف که در مقابل همتایان و رقبای خود بسیار تاریخ گذشته (قدیمی) به نظر می‌رسد.

RPG Site ۷/۱۰
نقل‌قول:
Darksider 3 بسیار پایین‌تر از نامی است که یدک می‌کشد اما هنوز هم در نوع خود یک تجربه‌ی سرگرم کننده به شمار می‌رود.
GameSpot 4/10
نقل‌قول:
Darksiders 3 در مقایسه با نیاکان خود یک پس رفت به حساب می‌آید؛ آن‌هم به دلیل عملکرد آشفته و نامتعادل بازی که گاهی اوقات از نظر بصری در مقایسه با نسخه‌های پیشین، در سطح پایین‌تری قرار دارد. بقایایی از آن بازی خوب در این نسخه وجود دارد که البته در درون مبارزات آن دفن شده‌اند و این بازی نیز نمی‌خواهد آن را بپذیرد. Darksiders آن‌قدر عمیق دفن شده که دیگر نجات دادن آن غیر ممکن است.

Game Rant 2/10
نقل‌قول:
تجربه‌ی بازی Darksiders 3 با وجود شخصیت‌های نه چندان جالب، مشکلات فریم ریت و باگ‌های بی‌شمار آن  یک کابوس است. این بازی از نظر فنی عملکرد بدی دارد و حتی اگر هم گاهی عملکرد آن بهتر شود چیزی بهتر از یک بازی هک اند اسلش متوسط رو به پایین نیست.


[تصویر:  2018-11-27-18_03_56-Darksiders-III-for-P...critic.jpg]

[تصویر:  2018-11-27-18_41_03-Darksiders-III-for-X...critic.jpg]
 
 
[تصویر:  2018-11-27-18_41_34-Darksiders-III-for-P...Critic.jpg]