Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: به‌روزرسانی ۱٫۰۳ بازی Red Dead Redemption 2 بخش آنلاین را به آن اضافه می‌کند.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به‌روزرسانی ۱٫۰۳ بازی Red Dead Redemption 2 بخش آنلاین را به آن اضافه می‌کند

نویسنده:آرین مرادی

[تصویر:  rdr2-officialart-3840x2160-1-250x141.jpg]

بالاخره انتظارها به پایان رسید و بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 در دسترس بسیاری از بازی‌بازان قرار گرفت. اکنون به تشریح به‌روزرسانی که این بخش را به بازی اضافه می‌کند، می‌پردازیم.
جدیدترین به‌روزرسانی دومین نسخه‌ از سری Red Dead Redemption امروز عرضه می‌شود و طبق گفته‌های راک‌استار (Rockstar) علاوه بر اضافه کردن بخش آنلاین به بازی، باگ‌های زیادی را نیز برطرف کرده و عملکرد بازی را برروی کنسول‌های مختلف بهبود می‌بخشد. نکته‌ی جالب آن است که این به‌روزرسانی بر خلاف حجم زیاد محتویاتی که ارائه می‌دهد تنها نیاز به ۵٫۶ گیگابایت حافظه برروی کنسول شما دارد؛ که البته عددی کاملا مناسب و معقول برای کسانی است که قصد دانلود آن را دارند.
بازی Red Dead Redemption 2 در حال حاضر برای کنسول‌های اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در دسترس است. همچنین می‌توانید نقد و بررسی این بازی را تحت عنوان بازگشت باشکوه پادشاه غرب وحشی | نقد و بررسی بازی Red Dead Redemption 2 که به قلم مهدی رضایی است، مطالعه کنید. برای مشاهده‌ی نقد ویدئویی این بازی نیز می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید. همچنین به تازگی اخبار جدیدی از بخش آنلاین این بازی مبنی بر وجود حالت‌های مختلف از جمله حالت Battle Royale منتشر شده است که شما می‌توانید خبر مربوطه را در اینجا مشاهده کنید.