Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی نقش‌آفرینی ژاپنی Project Babel معرفی شد.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازی نقش‌آفرینی ژاپنی Project Babel معرفی شد

نویسنده:حمید کوهپیما

[تصویر:  project-babel-1-250x103.jpg]

شرکت Colopl با انتشار یک ویدئو از بازی جدید خود با نام Project Babel رونمایی کرده است. این بازی نقش‌آفرینی ژاپنی رایگان توسط توسعه‌دهندگان شناخته شده‌ی ژاپنی ساخته شده است و برای گوشی‌های هوشمند عرضه خواهد شد.

داستان بازی Project Bable در یک سرزمین دورافتاده، که در آن برجی عظیم و اسرارآمیز سر از زمین برآورده است، جریان دارد. شخصیت‎های اصلی داستان یک پسر جوان به نام Rai و یک دختر جوان به نام Mairirja هستند. در وب‌سایت رسمی بازی آمده است:



نقل‌قول:
شخصی به من گفت که این شهر ناپدید خواهد شد. به هر حال من همیشه می‌خواستم اینجا را ترک کنم. من می‌خواهم به جایی سفر کنم که از ابرها و حتی خود آسمان بالاتر باشد. جایی که هیچ‌کس پیش از این آن را ندیده باشد. چرا که من حس می‌کنم کسی آنجا منتظر من است.



سناریوی داستانی بازی Project Bable توسط آقای Kazushige Nojima نوشته شده است. بسیاری از هواداران ایشان را به خاطر نویسندگی در Bahamut Lagoon می‌شناسند. ایشان همچنین سابقه‌ی نویسندگی برخی از بازی‌های سری Final Fantasy و حضور در تیم نویسندگی سری Kingdom Hearts را نیز در کارنامه دارند. ساخت موسیقی این بازی به آقای Hitoshi Sakimoto واگذار شده است. ایشان در گذشته ساخت موسیقی بازی‌های Final Fantasy Tactics و Ogre Battle: The March of the Black Queen را در کارنامه دارند.

بخش طراحی هنری بازی به Inei و ساخت انیمیشن منتشر شده به Koo-ki واگذار شده‌اند. تصاویر هنری دو شخصیت Rai و Mairirja و همچنین تریلر منتشر شده از بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

اطلاعات بیشتر از بازی Project Bable، در جریان مراسم Colopl Fes 2018 که در تاریخ ۲۴ آذر ماه (۱۵ دسامبر) برگزار خواهد شد، در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت.

[تصویر:  project-babel-rai-200x100.jpg]          [تصویر:  project-babel-Mairirja-200x100.jpg]         [تصویر:  project-babel-1-200x100.jpg]