Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: معرفی بیش از ۱۰ بازی جدید در مراسم TGA 2018
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
معرفی بیش از ۱۰ بازی جدید در مراسمTGA 2018

نویسنده:احسان دهشیری

[تصویر:  The-Game-Awards-ds1-670x377-constrain-250x141.jpg]

دوباره به انتهای سال نزدیک می‌شویم و مراسم TGA با اتفاقات هیجان‌انگیز و خبر‌های جدید خود در راه است. این رویداد برای بسیاری از بازی‌دوستان اتفاق مهمی است و افراد زیادی منتظر برگزاری این مراسم هستند. طی این سال‌های اخیر، مراسم بزرگ The Game Awards مثل همیشه به معرفی بازی‌های جدید و نوینی که در آینده منتشر می‌شوند می‌پردازد. علاوه بر آن، در این مراسم از بهترین بازی‌های ساخته شده‌ی سال تقدیر شده و هدایایی به تیم‌های سازنده‌ی آن‌ها اهدا می‌شود. امسال نیز انتظار می‌رود این مراسم همچون گذشته برگزار شود. اخیرا بانی مراسم TGA، آقای جف کیلی (Geoff Keighley) از اتفاقاتی که قرار است در مراسم امسال بیافتد اطلاعاتی را ارائه داده است.

امروز در صفحه‌ی اجتماعی توییتر، جف کیلی با انتشار ویدئویی، از وقایعی که قرار است در این رویداد اتفاق بیافتد، خبر داد. او در این ویدئو بیان کرد که این مراسم با رونمایی از بازی‌های بیشتری همراه خواهد بود؛ به طوری که این تعداد بازی از بازی‌های ۵ سال اخیر این مراسم بیشتر است.

کیلی هم‌چنین ادامه داد که قرار است برای اولین بار بیش از ده بازی جدید در مراسم امسال معرفی شوند. علاوه بر این بازی‌ها، آخرین به‌روزرسانی‌‌های عنوان‌های موجود نیز عرضه خواهد شد. مراسم TGA به مدت دو ساعت برگزار می‌شود که این تعداد رونمایی در همین زمان فشرده ارائه خواهد شد. گویا در مراسم امسال با اتفاقات جذاب و هیجان‌انگیزی روبه‌رو خواهیم شد و این ‌رویداد می‌تواند با خبر‌های حاشیه‌ای زیادی همراه باشد.

اگر نمی‌توانید در این رویداد سالیانه شرکت کنید هیچ نگران نباشید، چرا که وب‌سایت گیمفا تمامی خبر‌های مهم این مراسم را در کمترین زمان ممکن در اختیار شما کاربران گرامی قرار خواهد داد. مراسم The Game Awards در تاریخ پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی بعد، ۱۵ آذر ۱۳۹۷ (۶ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) برگزار می‌شود. ساعت شروع این رویداد نیز ۵ بعدازظهر به وقت ایران خواهد بود.
اگر هم‌چنان به بازی مورد علاقه‌ی خود رای نداده‌اید، هم‌اکنون می‌توانید از طریق سایت رسمی مراسم TGA رای خود را ثبت کنید.