Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تصاویر جدیدی از کنسول پلی‌استیشن ۵ به بیرون درز کرد.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تصاویر جدیدی از کنسول پلی‌استیشن ۵ به بیرون درز کرد

نویسنده:سعید حلاجیان

[تصویر:  2018-11-27-22_42_55-Leak_-Supposed-PlayS...68x434.jpg]

اگرچه عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ تا قبل از سال ۲۰۲۰ کمی بعید است اما این موضوع دلیلی نمی‌شود که شایعات پیرامون آن متوقف شود. حال به تازگی یک وب‌سایت مشهور روسی تصاویری را منتشر کرده که ادعا می‌کند این تصاویر متعلق به کنسول پلی‌استیشن ۵ هستند.

وب‌سایت مشهور روسی Rozetked به تازگی تصاویری را منتشر کرده است که ادعا می‌کند این تصاویر متعلق به کنسول پلی‌استیشن ۵ هستند. در نگاه اول شاید این شایعه را نیز به مانند شایعات دیگر در نظر بگیرید اما موضوع وقتی جدی‌تر می‌شود که بدانید Rozetked همان وب‌سایتی است که پیش از معرفی گوشی Pixel 3 XL گوگل تصاویری از آن را منتشر کرده بود. به علاوه Rozetked تصاویری را از شکل فیزیکی کنسول منتشر کرده نه صرفا تصاویر طراحی شده یا تصاویری با کیفیت پایین.

البته وب‌سایت Rozetked اشاره می‌کند که شخصاً به این کنسول دسترسی نداشته و این تصاویر را از طریق یک منبع ناشناس به دست آورده است. این منبع ناشناس به وب‌سایت Rozetked گفته که ممکن است شکل ظاهری کنسول تا زمان عرضه تغییر کند اما در نگاه اول به نظر می‌رسد سونی تغییرات قابل توجهی را در الگوی طراحی کنسول‌ پلی‌استیشن اعمال کرده است. شما می‌توانید تصاویر منتشر شده از کنسول پلی‌استیشن ۵ را در قسمت پایین مشاهده کنید:



[تصویر:  2018-11-27-22_42_55-Leak_-Supposed-PlayS...68x434.jpg]
[تصویر:  h8a4scjdxfXz-768x432.jpg]

به علاوه منبع مورد نظر اشاره می‌کند که این دستگاه در حال حاضر فقط در حالت bootloader (حالت بوت) اجرا می‌شود و به این منظور تصویر دیگری را نیز منتشر کرده که وی در حال نصب فریم‌ور کنسول پلی‌استیشن ۵ است. در نهایت به گفته‌ی منبع مورد نظر، کنسول پلی‌استیشن ۵ از کنترلر‌های پلی‌استیشن ۴ نیز پشتیبانی می‌کند.

[تصویر:  QqRjhcIabxMq-768x576.jpeg]

هنوز زود است که بخواهیم در ارتباط با صحت این تصاویر قضاوت کنیم اما همان طور که می‌دانید وارد زمانی شدیم که این قبیل شایعات به دفعات منتشر خواهند شد. بنابراین باید منتظر مانده و ببینیم آیا تصاویر و اطلاعاتی که در آینده منتشر می‌شوند، با تصاویری که ما آن‌ها را مشاهده کرده‌ایم، مطابقت خواهند داشت یا خیر. همان طور که اشاره کردیم بعید است که کنسول پلی‌استیشن ۵ تا قبل از سال ۲۰۲۰ عرضه شود اما از آن‌جایی که سونی در کنفرانس E3  سال آینده حضور ندارد، ممکن است همه چیز  طور دیگری پیش برود.


نظر شما در رابطه با تصاویر منتشر شده از کنسول پلی‌استیشن ۵ چیست؟ دیدگاه خود در این زمینه را با ما به اشتراک بگذارید.