Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: انتقال میزان پیشروی بازی‌بازان Red Dead Online به نسخه‌ی نهایی در هاله‌ای از ابهام
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
انتقال میزان پیشروی بازی‌بازان Red Dead Online به نسخه‌ی نهایی در هاله‌ای از ابهام

نویسنده:آرین مرادی

[تصویر:  rdr2-officialart-3840x2160-1-250x141.jpg]

بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 اکنون در دسترس بسیاری از بازی‌بازان قرار دارد و باید اعتراف کرد که نگرانی‌های مربوط به این بخش همگی از بین رفته‌اند و شاهد یک قسمت آنلاین بسیار جذاب هستیم. با این حال نباید فراموش کرد که بخش آنلاین هنوز در قسمت بتا قرار دارد و نسخه‌ی کامل آن عرضه نشده است. بعضی بازی‌بازان این سوال را داشتند که پیشروی آنان در نسخه‌ی بتا به نسخه‌ی کامل منتقل خواهد شد و یا خیر، که اکنون راک‌استار (Rockstar) پاسخ داده است.

در بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 همانند آن چه در قسمت آنلاین بازی GTA V دیدیم، شما با خلق شخصیتی کاملا جدید، پا به دنیای غرب وحشی می‌گذارید و باید در این میان با انجام ماموریت‌های مختلف، رتبه‌ی خود و توانایی‌هایتان را افزایش دهید. قطعا برای کسانی که در این راه زحمت زیادی می‌کشند، از دست دادن تمامی این موارد، امری بسیار سخت و ناراحت‌کننده خواهد بود؛ از همین رو برای بسیاری این سوال پیش‌آمده است که میزان پیشروی و امکاناتی که شما در نسخه‌ی بتا بدست می‌آورید، به نسخه‌ی نهایی آنلاین این بازی منتقل خواهد شد و یا خیر. راک‌استار اینگونه پاسخ می‌دهد:



نقل‌قول:
ما امیدواریم که بتوانیم پیشرفت و امکانات هر بازی‌باز را به نسخه‌ی نهایی منتقل کنیم، هرچند ممکن است در عناوین آنلاین با چنین مقیاس بزرگی مجبور شویم که به دلایل مختلفی سیستم سطح‌بندی (Rank) بازی را دوباره از اول راه بیندازیم.



اگر بخواهیم ساده حرف‌های شرکت راک‌استار را بازگو کنیم، هیچ ضمانتی برای این‌ که میزان پیشروی شما در نسخه‌ی نهایی ذخیره شده باشد وجود ندارد ولی این شرکت امیدوار است که بتواند این کار را انجام دهد.

بازی Red Dead Redemption 2 در حال حاضر برای کنسول‌های اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در دسترس است. همچنین می‌توانید نقد و بررسی این بازی را تحت عنوان بازگشت باشکوه پادشاه غرب وحشی | نقد و بررسی بازی Red Dead Redemption 2 که به قلم مهدی رضایی است، مطالعه کنید. برای مشاهده‌ی نقد ویدئویی این بازی نیز می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید. همچنین به تازگی اخبار جدیدی از بخش آنلاین این بازی مبنی بر وجود حالت‌های مختلف از جمله حالت Battle Royale منتشر شده است که شما می‌توانید خبر مربوطه را در اینجا مشاهده کنید.