Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بخش بتل رویال در بازی Crackdown 3 حضور نخواهد داشت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بخش بتل رویال در بازی Crackdown 3 حضور نخواهد داشت

نویسنده:حمید کوهپیما

[تصویر:  Crackdown-3_Horizontal-ds1-670x377-const...50x141.jpg]

یکی از اعضای ارشد تیم سازنده‌ی بازی Crackdown 3 در مصاحبه‌ی اخیر خود به این موضوع اشاره کرده است که این بازی شامل بخش بتل رویال نخواهد بود. 
محبوبیت سبک بتل رویال در این نسل به جایی رسیده است که حتی بازی‌های بزرگی مانند Red Dead Redemption 2 نیز از این سبک در بخش آنلاین خود استفاده کرده‌اند. بازی Crackdown 3 قطعا یکی از مورد انتظارترین بازی‌های انحصاری شرکت مایکروسافت است که پس از گذشت بیش از ۴ سال از زمان معرفی بازی، بالاخره در ماه فوریه‌ی سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه خواهد شد. استودیوی سازنده‌ی بازی در جریان مراسم X018 از بخش چندنفره‌ی بازی رونمایی کرد ولی سوال این‌جا است که آیا شاهد حضور بخش بتل رویال در این بازی خواهیم بود یا نه؟
با توجه به وجود سیستم تخریب‌پذیری کامل محیط بر مبنای تکنولوژی ابری در بازی Crackdown 3 و حضور بخش چندنفره در این بازی، به نظر می‌رسد این عنوان توانایی ارائه‌ی یک تجربه‌ی متفاوت و موفق از سبک بتل رویال را دارد. با این حال، آقای Jorg Neumann در مصاحبه‌ی اخیر خود به این موضوع اشاره کرده است که محدودیت حافظه در پلتفرم‌های فعلی محدودیت‌های زیادی را برروی یک نقشه‌ی بسیار بزرگ و حالت بتل رویال اعمال می‌کند.

نقل‌قول:
ما چندین حالت مختلف را در زمان ساخت بازی امتحان کردیم. ما برنامه‌های زیادی برای این بازی و آینده‌ی آن داریم. بازی‌بازان از ما درباره‌ی وجود حالت بتل رویال در بازی سوال می‌کنند. « چرا حالت ۱۰۰ بازی‌باز هم‌زمان در بازی وجود ندارد؟» این موضوع که ما حالت ۵ در مقابل ۵ در نقشه‌های کوچک را در بازی در نظر گرفته‌ایم، بی‌دلیل نبوده است. اطلاعات زیادی به دلیل تخریب‌پذیری محیط باید در حافظه ذخیره شوند که ظرفیت آن محدود است. ما زمانی که به ابعاد مناسب نقشه و تعداد بازی‌بازن رسیدیم احساس کردیم که افزایش ابعاد و تعداد بازی‌بازان می‌تواند تاثیری منفی برروی تجربه‌ی بازی داشته باشد. با این وجود ما هنوز در حال انجام آزمایشات مختلف هستیم و این تکنولوژی نیز در حال پیشرفت است.

اگرچه نبود حالت بتل رویال در بازی می‌تواند خبری ناامید کننده برای طرفداران این سبک باشد ولی اجباری برای حضور این حالت در تمامی بازی‌های تیراندازی موجود در بازار وجود ندارد. بازی Crackdown 3 به دلیل سیستم تخریب‌پذیری بالای خود همچنان توان ارائه‌ی یک تجربه‌‎ی متفاوت از یک بازی تیراندازی را دارد. این بازی در تاریخ ۱۵ فوریه‌ی سال ۲۰۱۹ میلادی (۲۶ بهمن ماه سال جاری) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. دیگر اخبار مربوط به این بازی را می‌توانید از طریق وب‌سایت خبری گیمفا دنبال کنید.