Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: دو نقشه‌ و یک حالت جدید به بازی Black Ops 4 اضافه شدند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دو نقشه‌ و یک حالت جدید به بازی Black Ops 4 اضافه شدند

نویسنده:حمید کوهپیما

[تصویر:  Call-of-Duty-Black-Ops-4-feature-3-672x372-250x138.jpg]

اوایل هفته‌ی جاری، یکی از کاربران یوتیوب با انتشار یک ویدئو اعلام کرده بود که فایل‌های مربوط به دو نقشه‌ی جدید در بازی Call of Duty: Black Ops 4 را پیدا کرده است. استودیوی تری‌آرک امروز با انتشار یک به‌روزرسان جدید این دو نقشه را رسما به بازی اضافه کرده است.
دو نقشه‌ی جدید بازی که در حالت ۵ در مقابل ۵ در دسترس خواهند بود، در حقیقت حالت تغییر یافته‌ی نقشه‌های موجود در بازی هستند. نقشه‌ی Seaside Sunset در حقیقت همان نقشه‌ی Seaside است که در شرایط غروب آفتاب طراحی شده است. همچنین نقشه‌ی Firing Range Nigh نیز همان نقشه‌ی Firing Range در تاریکی شب است. در کنار اضافه شدن این دو نقشه‌ی جدید به بازی، این به‌روزرسان برخی از مشکلات موجود را نیز هدف قرار داده است.
این دو نقشه در کنار چندین Playlist جدید برروی تمامی پلتفرم‌ها در دسترس قرار گرفته‌اند. این لیست شامل Hardcore Nuketown، Chaos Hardpoint و Mercenary  Moshpit می‌شود. یکی از نکات جالب این به‌روزرسان، اضافه شدن سلاح Bowie Knife است. این چاقوی جدید به Equipment Stashهای بازی اضافه شده است و امکان یافتن آن‌ها پس از کشتن زامبی‌ها نیز وجود دارد. این چاقو هیچ صدایی تولید نکرده و دشمنان شما را با یک ضربه از پا در خواهد آورد.
در کنار تمامی این موارد یک Playlist جدید نیز به بازی اضافه شده است که در انحصار کاربران پلی‌استیشن ۴ خواهد بود. در این حالت جدید که Safeguard نام دارد، تیم‌ها باید یک روبات را به منطقه‌ی دشمن هدایت کرده و از آن در حالی که با تیم حریف مبارزه می‌کنند، حفاظت کنند. کاربران پلی‌استیشن ۴ می‌توانند ماموریت‌های مربوط به شخصیت‌های Zombies Origins را نیز انجام دهند. این ماموریت‌ها شخصیت‌های Dempsey، Nikolai، Takeo و Richtofen را در اختیار شما قرار خواهد داد. لیست کامل تغییرات اعمال شده در این به‌روزرسان را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.

جدیدترین نسخه از سری Call of Duty هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس است. اگر هنوز نسبت به خرید این بازی اقدام نکرده‌اید، می‌توانید با مشاهده‌ی هایلایت اختصاصی گیمفا از این بازی، با نکات مهم پیش از خرید آن بیشتر آشنا شوید. همچنین می‌توانید نقد و بررسی این بازی به قلم امیرمهدی نامجو را از طریق این لینک مطالعه کنید. دیگر اخبار مربوط به این بازی را می‌توانید از طریق وب‌سایت خبری گیمفا دنبال کنید.