Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: راک‌استار جویای انتقادات بازی‌بازان نسبت به Red Dead Online است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
راک‌استار جویای انتقادات بازی‌بازان نسبت به Red Dead Online است

نویسنده:آرین مرادی

[تصویر:  Rockstar_Games_logo.svg_-212x200.png]

بازی Red Dead Redemption 2 چندی پیش عرضه و با موفقیت اعجاب‌انگیزی روبرو شد. پس از آن، دیروز بخش آنلاین بازی نیر در دسترس بازی‌بازان قرار گرفت. البته که هیچ بازی آنلاینی در چنین مقیاس بزرگی بدون ایراد نیست، در نتیجه شرکت راک‌استار (Rockstar) از بازی‌بازان می‌خواهد که نظرات خود و همچنین ایرادات و اشکالاتی که در بخش آنلاین این عنوان می‌یابند را به این شرکت اطلاع دهند تا برطرف شوند.
شرکت را‌ک‌استار تمام تمرکز خود را برروی پشتیبانی و عرضه‌ی مناسب بخش آنلاین جدیدترین ساخته‌ی خود یعنی Red Dead Redemption 2 گذاشته است ولی به نظر می‌رسد که برای این کار به کمک بازی‌بازان هم نیاز دارد. شرکت راک‌استار پس از انتشار بخش آنلاین این بازی، در وب‌سایت رسمی خود بخشی را به آن اختصاص داد که در آن از بازی‌بازان تقاضا شده که نظرات خود و ایرادات و باگ‌هایی که در این بازی می‌یابند را گزارش دهند تا راک‌استار بتواند هر چه سریع‌تر آنان را برطرف کرده و تجربه‌ای بهتر را برای بازی‌بازان مهیا کند. شما نیز هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به این نشانی، نظرات و  انتقادات خود را نسبت به بخش آنلاین این بازی به گوش شرکت راک‌استار برسانید.

بازی Red Dead Redemption 2 در حال حاضر برای کنسول‌های اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در دسترس است. همچنین می‌توانید نقد و بررسی این بازی را تحت عنوان بازگشت باشکوه پادشاه غرب وحشی | نقد و بررسی بازی Red Dead Redemption 2 که به قلم مهدی رضایی است، مطالعه کنید. برای مشاهده‌ی نقد ویدئویی این بازی نیز می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید. همچنین به تازگی اخبار جدیدی از بخش آنلاین این بازی مبنی بر وجود حالت‌های مختلف از جمله حالت Battle Royale منتشر شده است که شما می‌توانید خبر مربوطه را در اینجا مشاهده کنید.