Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: به‌روزرسانی بازی The Crew 2 بخش جدیدی را به آن اضافه می‌کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به‌روزرسانی بازی The Crew 2 بخش جدیدی را به آن اضافه می‌کند

نویسنده:احسان دهشیری

[تصویر:  Pic_20180930_160341_3840x2160-ds1-670x34...50x127.jpg]

شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) با انتشار تریلر جدیدی از بازی The Crew 2، مدل نوینی با نام Demolition Derby را معرفی کرد. این حالت از بازی، بسیار شبیه بازی‌هایی در ژانر بتل رویال (Battle royal) است.
این ویدئو اطلاعات زیادی را برای ما روشن نمی‌کند اما می‌توان به این نکته پی برد که ما در این حالت بازی، شاهد برخورد‌های شدید خودرو‌ها خواهیم بود به طوری که قطعات زیادی از خودرو طی این تصادف‌ها از بین می‌روند. این تریلر ابتدا با نمایی از موتور و بدنه‌ی اتومبیل‌ها شروع می‌شود. در طی ابتدای نمایش، زمان ظاهرا متوقف شده و دوربین از زاویه‌های مختلف، صحنه‌ی تصادف اتومبیل‌ها را به نمایش می‌گذارد.
زمین مسابقه در این مدل بازی The Crew 2، شباهت‌هایی با سیستم جهان باز این عنوان دارد. در انتهای این ویدئو، قبل از اینکه نمایش این عنوان تمام شود، شاهد برخورد سهمگین دو خودرو‌ی مسابقه‌ای، در درون زمین بازی خواهیم بود. این برخورد قبل از اتمام زمان مسابقه رخ می‌دهد و باعث پیروزی اتومبیل سالم‌تر می‌شود.
مدل Demolition Derby قرار است تا طی یک به‌روزرسانی از طرف شرکت یوبی‌سافت منتشر شود. طبق گزارشات ارائه شده، این به‌روزرسانی به عنوان دومین عنوان اصلی این بازی شناخته می‌شود چرا که اطلاعات و محتویات زیادی را به بازی اضافه خواهد کرد. حال باید منتظر ماند تا جزئیات بیشتری مبنی بر این به‌روزرسانی عرضه شود.

بازی The Crew 2 هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.



دانلود ویدئو480p

دانلود ویدئو720p

دانلود ویدئو1080p