Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: ماد جدید بازی Monster Hunter World شمشیر شخصیت کلود را به آن اضافه می‌کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ماد جدید بازی Monster Hunter World شمشیر شخصیت کلود را به آن اضافه می‌کند

نویسنده:آرین مرادی

[تصویر:  monster_hunter_world_reveal_artwork_2-250x141.jpg]

بازی Monster Hunter World یکی از بهترین نسخه‌های عرضه شده برای این سری و البته یکی از بهترین بازی‌های سبک نقش‌آفرینی در چند سال اخیر است. حال با ماد (Mod) جدید عرضه شده برای این بازی می‌توانید عنوان مذکور را با شمشیر بسیار محبوب شخصیت کلود (Cloud) در سری بازی‌های Final Fantasy تجربه کنید.
اگر از طرفداران سری بازی‌های Final Fantasy باشید، بدون شک با نسخه‌ی هفتم این سری و شخصیت اصلی بسیار جذاب آن یعنی کلود آشنایی دارید. یکی از دلایل محبوبیت این شخصیت، اسلحه‌ی اصلی او بود. شمشیری که کلود در این بازی استفاده می‌کرد، یک اسلحه‌ی عادی نبود و تفاوت‌های بسیاری از نظر ظاهر با یک شمشیر معمولی داشت. قطعا تمامی هوادارن خوشحال می‌شوند اگر بدانند هم‌اکنون توسط یک ماد می‌توانند ظاهر اسلحه‌ی Buster Sword را در بازی Monster Hunter World تغییر دهند و آن را دقیقا شبیه به شمشیر کلود کنند. این امر می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد که پس از مدت‌ها دوری از این شمشیر اکنون در یک بازی جدید به وسیله‌ی آن به شکار موجودات مختلف بروید. شما می‌توانید ماد مذکور را از این نشانی دانلود کنید.

عنوان Monster Hunter World هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس است. برای اطلاعات بیشتر، شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی تحت عنوان به دنیای هیولاها خوش آمدید | نقد و بررسی بازی Monster Hunter: World را مطالعه کنید.