Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اولین بسته‌ی الحاقی بازی Assassin’s Creed Odyssey به زودی منتشر خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اولین بسته‌ی الحاقی بازی Assassin’s Creed Odyssey به زودی منتشر خواهد شد

نویسنده:احسان دهشیری

[تصویر:  Assassins-Creed-Odyssey-Legacy-of-the-Fi...50x141.jpg]

اخیرا شرکت یو‌بی‌سافت (Ubisoft) قصد انتشار بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی جدیدی برای بازی Assassin’s Creed Odyssey را دارد. این محتوای اضافه با عنوان Legacy of the First Blade، در تریلر جدید منتشر شده از طرف این شرکت معرفی شده است.
طبق گزارشات ارائه شده، این بسته‌ی گسترش‌دهنده به چندین قسمت تقسیم شده‌ و قرار است تا هر ۶ هفته، یک قسمت از این سری منتشر شود. اولین قسمت این بسته در تاریخ ۱۳ آذر ۱۳۹۷ (۴ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) با عنوان Hunted در دسترس بازی‌بازان قرار خواهد گرفت. طرفداران زیادی در سراسر دنیا منتظر اضافه شدن این عنوان جدید به بازی Assassin’s Creed Odyssey هستند.
هنوز اطلاعات زیادی از این عنوان شرکت یوبی‌سافت در دسترس قرار ندارد ولی به نظر می‌رسد که دو شخصیت الکسیو (Alexio) و کاساندرا (Kassandra) از سری بازی‌های Assassins ، در این نسخه‌ی جدید ایفای نقش می‌کنند. این دو کاراکتر در اولین نسخه از سری بازی‌های Assassins حضور داشتند و در داستان بازی، از شمشیر پنهان شده‌ای به نام داریوس (Darius) استفاده کردند تا دوست و دشمن خود را از یکدیگر شناسایی کنند. حال باید منتظر ماند تا جزئیات بیشتری مبنی بر این عنوان جدید از سوی شرکت یوبی‌سافت منتشر شود. اما چیزی که قطعی است اضافه شدن انواع مختلفی از تجهیزات و وسایل و هم‌چنین قابلیت‌ها به بازی Assassin’s Creed Odyssey خواهد بود. برای مشاهده‌ی تریلر منتشر شده با محوریت این بسته‌ی گسترش‌دهنده، به قسمت پایین این متن مراجعه کنید.
علاوه بر این محتوای اضافه‌ی جدید، انواع مختلفی از به‌روزرسانی‌ها برای عنوان Assassin’s Creed Odyssey منتشر شده که با اضافه شدن ماموریت‌ها و دشمنان جدید تجربه‌های هیجان‌انگیزی را در اختیار بازی‌بازان قرار داده است.

Assassin’s Creed Odyssey هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و اکس‌باکس وان در دسترس است و می‌توانید این عنوان را از سایت آمازون خریداری کنید.

دانلود ویدئو480p
دانلود ویدئو720p
دانلود ویدئو1080p