Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نهایت سرعت | نقدها و نمرات بازی Ride 3
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نهایت سرعت | نقدها و نمرات بازیRide 3

نویسنده:سعید حلاجیان

[تصویر:  Ride-3-GameTekk-750x350-250x117.jpg]

جدیدترین بازی شبیه ساز مسابقات موتورسواری با نام Ride 3 طی روز‌های آینده عرضه می‌شود و حال به تازگی نقدها و نمرات آن نیز منتشر شده است که با یکدیگر مروری بر آن‌‍‌ها خواهیم داشت.

اردیبهشت ماه سال جاری استودیوی مایل استون رسما از نسخه‌ی جدید بازی Ride با نام Ride 3 رونمایی کرد. بازی Ride 3 اولین نسخه از این سری است که توسط موتور آنریل انجین ۴ توسعه می‌یابد و این موضوع باعث ارتقای گرافیکی قابل توجهی در این عنوان نسبت به نسخه‌های قبلی خواهد شد. علاوه بر باز‌سازی بخش Career بازی Ride 3 و بخش جدید Livery Edition، شاهد اضافه شدن قطعات جدید برای موتور سیکلت‌ها به همراه تغییرات دیگری نیز هستیم که در مجموع می‌توانند باعث بهبود کیفیت بازی نسبت به نسخه های قبلی شوند.

بازی Ride 3 طی روز‌های آینده عرضه می‌شود و حال به تازگی نقدها و نمرات آن نیز منتشر شده است که با یکدیگر مروری بر آن‌‍‌ها خواهیم داشت:

[font=IRANSans, tahoma, sans-serif]The Games Machine ۸٫۳/۱۰[/font]

نقل‌قول:
RIDE 3 از نظر فیزیک یک بازی فوق‌العاده است که با شهرت استودیوی مایل‌استون همراه شده و اگرچه هنوز کامل نیست اما گیم‌پلی روان و سرگرم کننده‌ای دارد.

[font=IRANSans, tahoma, sans-serif]Wccftech ۸/۱۰[/font]

نقل‌قول:
Ride 3 تلاش می‌کند تا شروع خوبی داشته باشد اما علاقه‌مندان واقعی موتور سواری می‌خواهند تا به مدت طولانی این بازی را تجربه کنند. این هواداران سرسخت قطعاً از تجربه‌ی بازی Ride 3 لذت خواهند برد زیرا این بازی گیم‌پلی خوبی داشته و دارای محتویات بسیاری است. اگرچه ساختار تکراری بازی و مشکلات بصری آن، کمی تجربه‌ی بازی را محدود می‌کنند. Ride 3 شاید بهترین بازی شبیه‌ساز موتور سواری باشد اما قطعاً رقبای بهتری در این سبک و به طور کلی در سبک اتومبیل‌رانی دارد.

[font=IRANSans, tahoma, sans-serif]Push Square[/font]

نقل‌قول:
مطمئنا طرفداران شبیه‌ساز موتورسواری، عاشق بازی Ride 3 خواهند شد اما Ride 3 بازی‌ای نیست که بتواند مخاطبان جدیدی جذب کند. بخش تک نفره‌ی گسترده‌ی بازی به همراه شمار زیاد آیتم‌ها، قطعات و موتورهایی که قابل آزاد شدن هستند، بسیار تحسین برانگیز است اما برخی مشکلات بصری و گیم‌پلی بازی باعث می‌شوند تا Ride 3 مخاطبان اندکی داشته باشد.


[تصویر:  2018-11-28-18_51_18-Ride-3-for-PS4-XB1-P...Critic.jpg]