Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: واکنش THQ Nordic به نقدها و نمرات متناقض Darksiders 3
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
واکنش THQ Nordic به نقدها و نمرات متناقضDarksiders 3

نویسنده:حسن شکیبایی

[تصویر:  darksiders-III-ds1-670x377-constrain-1-250x141.jpg]

در حالی که بسیاری از طرفداران در حال لذت بردن از تجربه‌ی Darksiders 3 هستند، با عرضه‌ی این بازی شاهد انتشار نقدها و نمرات آن بودیم ‌که بسیار متناقض به نظر می‌رسیدند و در حال حاضر متای بازی از ۴۰ نقد ۶۵ است. ممکن است که این عدد باعث نگرانی بسیاری از طرفداران نسبت به آینده این سری شود؛ چراکه اگر بخواهیم صادق باشیم، نمرات تاثیر بسیاری در جلب نظر بسیاری از اعضای جامعه بازی‌بازان در تجربه‌ی یک بازی دارند. حال این نگرانی پیش آمده که ممکن است دیگر شاهد ساخت نسخه‌ی چهارم و پایانی این سری حماسی نباشیم.
با این حال لارز وینگفرز (Lars Wingefors)، رئیس شرکت THQ Nordic در مصاحبه‌ای با GamesIndustry اعلام کرده است که او به محصول منتشر شده توسط استودیو افتخار می‌کند و احساس می‌کند که این نسخه ضمن احترام به نسخه‌های اورجینال، باعث افتخار آن‌ها شده است. او همچنین اعلام کرد تا زمانی که طرفداران خواهان این سری باشند، شرکت THQ Nordic خود را موظف به ادامه‌ی آن می‌داند.

نقل‌قول:
قولی که ما دادیم، عرضه‌ی نسخه‌ای از این سری برای طرفداران بود و من واقعا به آن افتخار می‌کنم. من به چیزی که موفق شدیم به شما نشان دهیم، افتخار می‌کنم. من فکر می‌کنم که گان‌فایر (Gunfire) [توسعه‌دهنده Darksiders 3]، یک بازی فوق‌العاده ساخته است. و همچنین تیم ناشر من در شهر وین به سختی برای بازاریابی و عرضه‌ی بازی تلاش کرده‌اند.
همیشه مردمی وجود دارند که از این نوع محصولات لذت نمی‌برند اما در عین حال مردمی هستند که واقعا آن را دوست دارند. اگر ما بر سر قول خود بمانیم و بازی که مد نظر طرفداران است را بسازیم، من فکر می‌کنم که مشکلی نخواهیم داشت.

Darksiders 3 اولین ساخته‌ی THQ Nordic در میان آی‌پی‌های خریداری شده است. بنابراین بدون شک عرضه‌ی موفق این بازی برای آن‌ها حائز اهمیت خواهد بود. با این حال آینده‌ی این سری به تصمیم طرفداران برای خرید این نسخه بستگی دارد.
بازی Darksiders 3 هم‌اکنون در دسترس کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار دارد. می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این بازی به مشاهده هایلایت اختصاصی گیمفا و مطالعه نقد و بررسی انجام شده توسط سعید آقابابایی بپردازید. همچنین دیگر اخبار بازی از طریق این آدرس در دسترس هستند.