Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: استودیوی آبسیدین از یک بازی جدید در مراسم TGA 2018 رونمایی خواهد کرد.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
استودیوی آبسیدین از یک بازی جدید در مراسم TGA 2018 رونمایی خواهد کرد.

نویسنده:احسان دهشیری

[تصویر:  Obsidian-The-Game-Awards-ds1-670x341-con...50x127.png]

همان‌طور که می‌دانید استودیوی آبسیدین (Obsidian) چند وقتی است که توسط شرکت بزرگ مایکروسافت خریداری شده است. حال با نزدیک شدن به انتهای سال، حال و هوای مراسم The Game Awards 2018 در حال نزدیک شدن است. از این‌رو استودیوی آبسیدین با خبری جدید در این مراسم حضور خواهد داشت.
طبق اخبار منتشر شده، آقای جف کیلی (Geoff Keighley)، مدیر شرکت مایکروسافت، اعلام کرد که امسال در مراسم TGA 2018 استودیوی آبسیدین قصد ارائه‌ی یک بازی جدید و جذاب رو خواهد داشت. این خبر برای بسیاری از بازی‌بازان خوش‌حال کننده و هیجان‌انگیز است. جف کیلی در صفحه‌ی توییتر خود، با انتشار پستی از سبک نقش آفرینی این بازی خبر داد. این بازی قرار است تا با همکاری شرکت پرایوت دویژن (Private Division) در دست ساخت قرار گیرد. این شرکت سابقه همکاری در ساخت سری بازی‌های Kerbal Space Program را در کارنامه‌ی خود ثبت کرده است. برای مشاهده‌ی توییت آقای جف کیلی به قسمت پایین این متن مراجعه کنید.
اگر هم‌اکنون از وب‌سایت شرکت آبسیدین دیدن کنید؛ با یک شمارشگری روبه‌رو خواهید شد. این شمارشگر بیان می‌کند که منتظر یک معرفی بزرگ از طرف عنوان Spacer’s Choice باشید. این معرفی در روز مراسم TGA 2018 انجام خواهد شد.
در مراسم TGA سال ۲۰۱۸ میلادی، اتفاقات جالب و هیجان‌انگیزی در راه هستند که معرفی عنوانی در سبک نقش آفرینی آن هم از طرف استودیوی محبوب آبسیدین، می‌تواند توجه بسیاری از طرفداران و بازی‌بازان را به خود جلب کند.

نقل‌قول:
عنوان ساخته شده توسط استودیوی آبسیدین و پرایوت دویژن را از دست ندهید. این بازی که در سبک نقش آفرینی است؛ در مراسم The Game Awards ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد.
جف کیلی
۷ آذر ۱۳۹۷ (۲۸ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی)