Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسخه‌ی Collector’s Edition بازی Devil May Cry 5 معرفی شد.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نسخه‌ی Collector’s Edition بازی Devil May Cry 5 معرفی شد.

نویسنده:آرین مرادی

[تصویر:  DevilMayCry5_KeyArt-740x416-250x141.jpg]

سری بازی‌های Devil May Cry یکی از بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین فرانچایزهای موجود در سبک هک‌انداسلش است. امروز کپکام از نسخه‌ی ویژه‌ی Collector’s Edition برای پنجمین نسخه از این سری یعنی Devil May Cry 5 رونمایی کرد که در ادامه به مرور جزئیات آن می‌پردازیم.

سری بازی‌های Devil May Cry همیشه به دلیل گیم‌پلی جذاب، گرافیک خوب، داستان زیبا و شخصیت‌پردازی عالی و کم‌نظیرش، با استقبال خوبی از طرف هواداران و منتقدین مواجه شده‌اند. آخرین نسخه از این سری که قرار است عرضه شود، قصد دارد تا این سری را دوباره به دوران اوج خود یعنی زمان نسخه‌های ۳ و ۴ بازگرداند و با توجه به  بازخورد بازی‌بازانی که موفق به تجربه‌ی این عنوان شده‌اند، به نظر می‌رسد که کپکام (Capcom) در این کار بسیار موفق ظاهر شده است. اکنون نسخه‌ی Collector’s Edition برای پنجمین شماره از این سری معرفی شده است که حاوی محتوای اضافی می‌شود: ماشین مخصوص خود شخصیت‌های اصلی در این بازی که یک ون است، یک کتاب هنری مخصوص همین نسخه، برچسب Devil May Cry 5 و پوستری بسیار زیبا که هر ۵ شخصیت موجود در بازی را به تصویر می‌کشد. قابل ذکر است که این نسخه تنها با ۱۲۰ دلار قابل خریداری است.
[تصویر:  Capture-6-768x549.png]

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ جمعه ۱۷ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ (۸ مارس سال ۲۰۱۹) برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. اگر می‌خواهید تا با ویژگی‌های این بازی بیشتر آشنا شوید، ما مطالعه‌ی پیش نمایش آقای مصطفی زاهدی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.