Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: ماد جدید بازی Darksiders 3 اجازه‌ی تغییر فاصله‌ی دوربین را به شما می‌دهد.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ماد جدید بازی Darksiders 3 اجازه‌ی تغییر فاصله‌ی دوربین را به شما می‌دهد

نویسنده:آرین مرادی

[تصویر:  Darksiders-III_20181125044426-250x141.jpg]

بازی Darksiders 3 بالاخره پس از مدت‌ها انتظار منتشر شد و با نظرات ضد و نقیضی از طرف منتقدین و بازی‌بازان روبرو شد. قطعا می‌توان یکی از ایرادات بزرگ بازی را وضعیت قرارگیری دوربین آن دانست که هنگام مبارزات می‌تواند بسیار دردسرساز باشد. اکنون با ماد (Mod) جدید منتشر شده برای این بازی شما می‌توانید مشکل دوربین بازی را به کلی برطرف کنید.
بازی Darksiders 3 یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سبک هک‌انداسلش در سال ۲۰۱۸ محسوب می‌شد. عنوانی که قول داده بود بتواند گیم‌پلی هیجان‌انگیز نسخه‌ی اول را با المان‌های نقش‌آفرینی نسخه‌ی دوم مخلوط کند و با ایجاد تغییراتی مثبت در بازی، یک عنوان بسیار خوش‌ساخت را به بازی‌بازان ارائه دهد. گیم‌پلی بازی همان‌طور که می‌دانید کمی آهسته‌تر شده و البته حالتی تاکتیکال به خود گرفته است. ولی مشکل بزرگی که گریبان‌گیر گیم‌پلی جذاب و مبارزات عالی این بازی شده، حالت قرارگیری دوربین در پشت شخصیت «Fury» است. این امر وقتی آزاردهنده‌تر می‌شود که در قسمت تنظیمات هیچ موردی برای تغییر زاویه‌ی دوربین مشاهده نشود. اکنون بازی‌بازانی که این عنوان را برروی رایانه‌های شخصی خود تجربه می‌کنند، می‌توانند با استفاده از یک ماد این مشکل را حل کنند. ماد ساخته شده برای این بازی به شما اجازه می‌دهد تا زاویه‌ی دوربین را تغییر داده و به دل‌خواه خود فاصله‌ی آن را از شخصیت «Fury» تنظیم کنید. شما می‌توانید ماد مذکور را از ایننشانی دانلود کنید.
بازی Darksiders 3 هم‌اکنون در دسترس کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار دارد. می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این بازی به مشاهده هایلایت اختصاصی گیمفا و مطالعه نقد و بررسی انجام شده توسط سعید آقابابایی بپردازید. همچنین دیگر اخبار بازی از طریق این آدرس در دسترس هستند.