Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تاریخ انتشار نسخه پلی‌استیشن ۴ عنوان Path of Exile تا اوایل سال ۲۰۱۹ تاخیر خورد.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تاریخ انتشار نسخه پلی‌استیشن ۴ عنوان Path of Exile تا اوایل سال ۲۰۱۹ تاخیر خورد.

نویسنده:علیرضا امیرسرداری

[تصویر:  download-3-250x125.jpg]

شرکت توسعه‌دهنده Grinding Gear Games اعلام کرد برای ساخت نسخه پلی‌استیشن ۴ عنوان Path of Exile به دلیل عملکرد بهتر بازی و افزایش نرخ فریم احتیاج به زمان بیشتری دارند و این عنوان اوایل سال ۲۰۱۹ یعنی در اواسط بهمن ماه (فوریه) برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود.
همچنین Grinding Gear Games اظهار داشت که تاخیر در انتشار این بازی در درجه اول برای کسب رضایت بازی‌بازان است. Path of Exile یک عنوان اکشن-نقش‌آفرینی است که در زمان انتشار به صورت رایگان در اختیار کاربران پلی‌استیشن ۴ قرار خواهد گرفت. قرار بود این عنوان در اواسط آذر ماه (دسامبر) سال ۲۰۱۸ منتشر شود اما با تاخیر در انتشار این بازی، Path of Exile در اواسط بهمن ماه (فوریه) سال ۲۰۱۹ برای پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.
همچنین کریس ویلسون (Chris Wilson) تولید کننده و یکی از طراحان این بازی در پستی که به تازگی توسط وب‌سایت Path of Exile منتشر شد اعلام کرد:

نقل‌قول:
مسلما در طول تعطیلات زمستانی وقت و تمرکز بیشتری خواهیم داشت و موقعیت خوبی به نظر می‌رسد تا کم و کاستی‌های این عنوان را جبران کنیم و این پروژه را به اتمام برسانیم. در نهایت این بازی تا قبل از روز کریسمس آماده خواهد شد. در حالی که به نظر می‌رسد این عنوان در دی ماه (ژانویه) تکمیل شده باشد ولی برای محکم‌کاری و اطمینان بیشتر از تکمیل فرایند ساخت، Path of Exile را در بهمن ماه (فوریه) عرضه خواهیم کرد. ما احساس کردیم که می‌توانستیم این بازی را با کیفیت بهتری به دست بازیکنان برسانیم، به همین دلیل این وقفه را ایجاد کردیم تا به طور مثال افزایش نرخ فریم را درون بازی ایجاد کنیم. ما بایت این موضوع بسیار متاسفیم و متوجه هستیم که اکثر کابران پلی‌استیشن ۴ منتظر خبر انتشار Path of Exile و تجربه آن تا قبل از کریسمس بودند. ما به شما قول می‌دهیم که این بازی با عملکردی بهتر نسبت به گذشته در اوایل سال ۲۰۱۹ برای پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود.

بزرگ‌ترین گسترش‌دهنده این بازی Betrayal نام دارد که یک لیگ جدید را به بازی اضافه می‌کند. از طریق این لیگ شما باید عضو یک اتحاد شوید و با کمک گروه‌تان، اتحاد‌ فنا ناپذیر (Immortal Syndicate) را نابود کنید. سیستم این لیگ دقیقا بر خلاف سیستم بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor است که می‌توانستید در آن با کشتن اعضای یک فرقه به رئیس آن‌ها برسید و کار آن را تمام کنید؛ در این سیستم می‌توانید از همین ابتدای کار به سراغ رهبر گروه بروید و آن را نابود کنید. در این لیگ توانایی‌ها، جوایز و اقلام جدیدی نیز وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آنها شخصیت خود را ارتقا دهید.
Path of Exile: Betrayal در تاریخ ۱۶ آذر ماه (۷ دسامبر) برای رایانه‌های شخصی و در تاریخ ۱۹ آذر ماه (۱۰ دسامبر) برای ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که نسخه پلی‌استیشن ۴ این عنوان، در اواسط بهمن ماه (فوریه ۲۰۱۹) با تاخیر برای این کنسول عرضه خواهد شد.