Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تریلرهای جدید بازی Just Cause 4 حال و هوای فیلم‌های دهه‌ی ۷۰ میلادی را دارند.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تریلرهای جدید بازی Just Cause 4 حال و هوای فیلم‌های دهه‌ی ۷۰ میلادی را دارند.

نویسنده:آرین مرادی

[تصویر:  just-cause-3-250x167.jpg]

تنها یک هفته به انتشار یکی از مورد انتظارترین عناوین جها‌ن‌آزاد در نسل هشتم یعنی بازی Just Cause 4 باقی مانده است و اکنون شاهد آن هستیم که شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) تریلری خلاقانه از این عنوان را منتشر کرده است.

 نام سری بازی‌های Just Cause همیشه در کنار خلاقیت به میان می‌آید؛ چرا که اگر بخواهید بازی را همانند یک شوتر سوم شخص ساده به اتمام برسانید، این عناوین حرف زیادی برای گفتن ندارند ولی وقتی تصمیم می‌گیرید تا از تمامی قابلیت‌های ریکو استفاده کرده و خلاقیت را چاشنی کارتان کنید، این سری می‌تواند به یکی از مفرح‌ترین عناوین شوتر برای شما باشد. امروز اسکوئر انیکس در طی انتشار ۴ تریلر بسیار جالب و خلاقانه، بازی‌بازان را به حال و هوای فیلم‌های دهه‌های ۶۰ و ۷۰ میلادی برد و خاطرات زیادی را برای آن‌ها زنده کرد. برای مثال در این ویدئو‌ها شاهد نوع نگارش خاص اولین نسخه از سری فیلم‌های رمبو (Rambo) به نام اولین خون (First Blood) هستیم. هنوز هم می‌توان اکشن دیوانه‌وار سری Just Cause را در این ویدئو مشاهده کرد و انتظار می‌رود که این نسخه با استقبال خوبی از طرف بازی‌بازان و منتقدین روبرو شود. شما می‌توانید ویدئوی منتشر شده از این بازی را در قسمت زیر مشاهده کنید.
بازی Just Cause 4، دنباله نسخه سوم سری بازی‌های محبوب Just Cause است که در سال ۲۰۱۵ میلادی عرضه شد و تا مدتی دیگر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر خواهد شد. در این بازی، بار دیگر کنترل ریکو رودریگرز را بر عهده خواهیم گرفت؛ شخصی که برای شکست دادن دیکتاتوری شرور با شورشیان همکاری خواهد کرد. شما می‌توانید برای اطلاع از جزئیات و نکات جالب بازی به هایلایت آن مراجعه کنید.

دانلود ویدئوی اول
دانلود ویدئوی دوم
دانلود ویدئوی سوم
دانلود ویدئوی چهارم