Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: جزئیات به‌روزرسانی جدید بازی Assassin’s Creed Odyssey اعلام شد.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
جزئیات به‌روزرسانی جدید بازی Assassin’s Creed Odyssey اعلام شد.

نویسنده:مرصاد قدیری

[تصویر:  Assassins-Creed®-Odyssey_20180925055858-250x141.jpg]

شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) به تازگی اطلاعات تاز‌ه‌ای را در مورد به‌روزرسانی جدید Assassin’s Creed Odyssey منتشر کرده است. به‌روزرسانی نسخه‌ی ۱/۱ که امروز در دسترس قرار می‌گیرد، سیستم «Mastery Level» را به بازی اضافه خواهد کرد.
همان‌طور که می‌دانید، پس از رسیدن به سقف سطح ۵۰، دیگر نمی‌توانید امتیازات خود را به توانایی‌ها و مهارت‌های جدید اختصاص دهید. اما حالا با اضافه شدن این سیستم، بازی‌بازان قادر خواهند بود تا شخصیت خود را بیش از پیش مطابق میل خود شخصی سازی کنند.
علاوه بر این، امکان فست تراول (Fast Travel) به مکان‌های موجودات اساطیری اضافه شده و پِرک‌های (Perk) زره‌های‌ افسانه‌ای نیز بهبود یافته است. در نهایت، آن باگ معروف که اجازه نمی‌داد تا عکس‌های گرفته شده از بازی را در پلی‌استیشن ۴ نگاه کنید نیز رفع شده است.
اگر در خرید این بازی تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا نقد و بررسی متنی و ویدئویی آقای سعید آقابابایی را مطالعه کنید. البته مشاهده‌ی تریلر هنگام‌ عرضه‌ی بازی نیز خالی از لطف نیست. همچنین اگر به مباحث فنی پیرامون این بازی علاقه دارید، می‌توانید ویدئو تحلیل فنی مربوطه را تماشا کنید.
عنوان Assassin’s Creed Odyssey هم‌اکنون برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی قابل دسترس است.