Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسخه‌ی Power Armour Edition عنوان Fallout 76 با انتقادات زیادی همراه شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نسخه‌ی Power Armour Edition عنوان Fallout 76 با انتقادات زیادی همراه شد

نویسنده:احسان دهشیری

[تصویر:  fallout-76-768x432-250x141.jpg]

همان‌طور که می‌دانید بازی Fallout 76 از اوایل این ماه با انتقادات کاربران زیادی همراه بوده است. این نارضایتی بازی‌بازان از مقدار باگ‌ها و ایرادات بازی حکایت می‌کند. این بازی از زمانی که منتشر شد، عملکرد خوبی را ارائه نکرد و همین باعث افت شدیدی در تعداد طرفداران این سری بازی شده است. حال استودیوی سازنده‌ی این بازی با انتشار عنوان Power Armour Edition به قیمت ۲۰۰ دلار دوباره زیر بارانی از انتقادات کاربرانی قرار گرفت که این عنوان را با این قیمت نه چندان مناسب خریداری کرده بودند.
طبق گزارشات منتشر شده از سوی این استودیو، یکی از محتویات این نسخه، یک کیف از جنس پارچه‌ای مخصوص اعلام شده بود. طرفداران زیادی با اشتیاق زیاد این عنوان را خریداری کردند. اما نکته اینجا است که این کاربران پس از دریافت عنوان Power Armour Edition، برخلاف تصورات کیف مخصوصی که قرار بود از پارچه‌ای خاص درست شود؛ از پلاستیک ساخته شده بود. به همین علت کاربران زیادی در صفحات اجتماعی شروع به اعتراض از استودیوی بتسدا (Bethesda) کردند.
یکی از کاربران وب‌سایت ردیت (Reddit) که از این موضوع شکایت کرده بود؛ توسط این استودیوی سازنده پاسخی را دریافت کرد که در قسمت پایین آن را با هم می‌بینیم:

نقل‌قول:
ما متاسفیم که شما از این کیف خوشتان نیامده است. برای ساخت این عنوان با پارچه‌ی مخصوص مبالغ زیادی مصرف می‌شد و در نهایت به قیمت بالاتری در اختیار کاربران قرار می‌گرفت. بنابراین تصمیمی برای ساخت این نوع کیف را نخواهیم داشت.

این پاسخ استودیوی بتسدا، سر و صدای زیادی را به پا کرد. حرف‌هایی مبنی بر تبلیغات غیرواقعی این استودیو و هم‌چنین برخورد نامناسب آن با طرفداران این بازی، در تمام صفحات مجازی پخش شد. اندکی بعد استودیوی بتسدا، پستی دیگری را در وب‌سایت ردیت منتشر کرد. این عنوان سازنده‌ی بازی، پاسخ منتشر شده را از طرف کارمندی اعلام کرد که هنوز مستقیما توسط این استودیو استخدام نشده است. هم‌چنین بیان کرد که دلیل ساخت این کیف با ماده‌ی پلاستیک، کمبود مواد اولیه برای تولید انبوه بوده است.

این استودیو هم‌چنان ادامه داد:
نقل‌قول:
در اعضای بخش پشتیبانی فروشگاه بتسدا، کارمندی وجود دارد که هنوز توسط استودیوی بتسدا تایید نشده است. پاسخ بخش پشتیبانی کاملا نادرست بوده و برخلاف قوانین این استودیو نقل شده است. متاسفانه، به دلیل کمبود مواد اولیه مجبور به تولید این کیف مجموعه‌ی Power Armour Edition، از ماده‌ی پلاستیک شدیم که این اتفاق برای استودیو نیز بسیار ناراحت‌کننده خواهد بود. امیدواریم که این کار شما طرفداران عزیز را از این استودیو دلسرد نکرده باشد.

از آن موقع، استودیوی بتسدا در صفحه‌ی توییتر نیز از طرفداران خود عذر خواهی کرده و هم‌چنین بیان کرد که ۵۰۰ اتم (Atom) بازی Fallout 76 را به کاربرانی که از کیف این عنوان رضایت نداشته‌اند، اهدا خواهد کرد. برای مشاهده‌ی توییت منتشر شده از سوی این استودیو، به قسمت پایین این متن مراجعه کنید.
استودیوی بتسدا علاوه بر این قضیه، به خاطر مشکلات و ایرادات خود بازی Fallout 76 نیز عذرخواهی کرد. این استودیو بیان کرد که در آینده‌ای نه چندان دور، اصلاحات و به‌روزرسانی‌هایی برای این عنوان منتشر خواهد شد.

نقل‌قول:
ما از ناامیدی و نارضایتی شما طرفداران گرامی مطلع شدیم. بابت این قضیه بسیار سرافکنده هستیم و از شما عزیزان پوزش می‌طلبیم. درصورتی که نسخه‌ی Power Armour Edition را خریداری کرده‌اید؛ با تیم پشتیبان ما ارتباط برقرار کرده تا در صورت تایید خرید شما، مقدار ۵۰۰ اتم به اکانت شما واریز شود.
Fallout

۸ آذر ۱۳۹۷ (۲۹ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی)

پس اگر از کسانی هستید که این عنوان را خریداری کرده‌اید، با مراجعه به سایت بتسدا از تیم پشتیبانی درخواست این هدیه را انجام دهید.
بازی Fallout 76 هم‌ اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. شما می‌توانید نقدها و نمرات منتشر شده از این بازی را در این نشانیمشاهده کنید.